19.06.2011

I am looking for a hat !

Cześć ! Te zdjęcia robiłam kilka dni temu, ale kompletnie sobie o nich zapomniałam. Wybrałam się wtedy na poszukiwanie kapelusza ! Niestety jak ja sobie coś wydumam to nie ma mocnych :) Obleciałam całe centrum handlowe i kapelusze owszem były.. ale nie takie jak chciałam. Czaiłam się na jeden z h&m to niestety go nie było.. No nic może innym razem jakiś upoluję ! :)
Set miał być po prostu wygodny :) A pogoda znów nie rozpieszcza..
Zapraszam na lookbook.nu oraz na fashiolista.com. Swoją drogą na druga strona jest świetna ! Wybieramy buty, sukienki, torebki, itp, które nam się podobają klikając "love it", które tak na marginesie są rewelacyjne. Możemy śledzić inne osoby, jak i inni mogą nas. Bardzo inspirujące i miłe dla oka miejsce ;)

sneakers - atmosphere
purse - no name
earrings - new yorker
sunglasses - no name
tunic - no name
watch - jelly

nail polish - art de lautrec, 417



Na dzisiejsze popołudnie planuję odpoczynek, film i wieczorem może jakiś spacer. Miłego dnia !

26 komentarzy:

  1. ja także poszukuję od dłuższego czasu kapelusza i także, niestety bezowocnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana taki program jak 'top model' jest dla Ciebie stworzony!:D masz nieziemska figure i urode! :) zachwycam sie Twoimi zdjeciami i wyjsc z podziwu nie moge,

    pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooliskaa Twój komentarz mnie powalił na kolana :D dziękuje ślicznie za miłe słowa :) ale do top model na pewno nie pójdę, nie chcę być modelką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. można wiedzieć skąd Tunika?

    OdpowiedzUsuń
  5. love this look and those sunnies are fab xxxx

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne, zadbane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne paznokcie (co to za lakier- bo to chyba inny niż ten w poprzednim poście?). I śliczne, długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. weegirl tak to inny lakier :) art de lautrec, nr 417, następny wpis pewnie będzie paznokciowy więc wkleje te z poprzedniego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, your hair...it looks great.

    OdpowiedzUsuń
  10. hiii, great blog!;);)

    www.endemiaclassic.blogspot.com

    Alex#

    OdpowiedzUsuń
  11. I want a hat too! Oh and amazing nail colour :)
    xo
    http://madisonsassortment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweet outfit and love your sunglasses!

    Maryjane xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny lakier do paznokci :)
    Ogólnie, super wyglądasz :))

    Pozdrawiam Nikki ;)
    www.lilianas-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, piękne paznokcie^^

    Pozdrawiamy, zapraszamy do siebie:
    http://lotus--flower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie są śliczne. W ogóle fajnie wyglądasz. Podzielisz się piankami? :) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też szukam kapelusza. Jak znajdziesz jakis fajny to daj mi znać :)

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych (byłoby mi STRAAAAASZNIE miło, gdybyś zrobiła to samo, ale to oczywiście zależy od Ciebie) i zapraszam na moje rozdanie (jest w 4 poście od góry) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice look! Haha and speaking of hats and H&M, i just bought one earlier today...

    All the best, Angel

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie będę oceniać Twojego stylu ubierania się - nie jestem ekspertem, noszę co innego, jeśli dobrze się czujesz, w tym co nosisz - fajnie. Tylko po co piszesz po angielsku, skoro Twoja znajomość tego języka jest na poziomie tragicznym? Mnóstwo błędów, wygląda jak tłumaczenie za pomocą google translator. Albo podciągnij angielski, albo daruj to sobie, bo wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  19. anonimowy - właśnie myślałam nad tym ostatnio i masz rację, chyba daruję sobie tłumaczenie na angielski, przemyślę to ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne paznokcie!
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie :) tak luźno, ale dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !