13.07.2015

HYBRYDY: CO I JAK? Co potrzeba, koszty, pierwsze i drugie malowanie + zmywanie

Heej ! ♥ Dzisiaj kilka słów na temat paznokci hybrydowych. Wiele słyszałam na ich temat dobrego, szczególnie zachęcała mnie informacja, że paznokcie hybrydowe utrzymują się w stanie idealnym 2 tygodnie (zależy jak szybko rosną nam paznokcie, w związku z tym jak szybko pojawi się duży odrost). Przyznam, że idealne paznokcie przez 2 tygodnie brzmi kusząco, szczególnie wtedy, gdy pracujemy, a w mojej pracy odpryski były na porządku dziennym + oczywiście sprzątanie, zmywanie, czyli malowanie paznokci co 4-5 gwarantowane. 
Więc jak mogłam się nie skusić? ;-) Pierwsze wrażenie już jest, więc zabieram się za opisywanie..


Co potrzebujemy do wykonania paznokci hybrydowych + koszty:

1. Lampa UV lub lampa LED, koszt: ok. 50 zł na allegro / 10 funtów na ebay
2. Blok polerski, koszt: 2 zł
3. Waciki bezpyłkowe, koszt: 5 zł
4. Patyczek do skórek, koszt: 10 zł
5. Cleaner/odtłuszczacz, koszt: za 125 ml 8 zł
6. Zmywacz, koszt: za 125 ml 15 zł
7. Wybrany kolorowy lakier, koszt: 29 zł (marka semilac)
8. Lakier bazowy, Base, koszt: 27 zł
9. Top Coat, koszt: 27 zł
10. Folie do usuwania lakieru, koszt: za 50 szt 18 zł - można je zastąpić zwykłymi wacikami kosmetycznymi + folią spożywczą, waciki: 3 zł, folia: 4 zł = 7 zł

RAZEM: 180 zł, za zestaw który wystarczy mniej więcej na rok czasu
VS
Jedna wizyta u kosmetyczki: wykonanie hybryd kosztuje od 40-60 zł!!! 

Opłaca się robić je samemu i mieć swój własny zestaw? Opłaca ;))

W UK hybrydy można zamówić na:

W Polsce:



Zapraszam do obejrzenia filmu, szczegółowo omawiam powyższe informacje. 



Lakiery jakie ja zamówiłam na początek to 2 klasyczne odcienie: Biscuit 032 & Legendary Red 063. Polecam zainwestować w kolory, które przez okres 2-3 tygodni noszenia będą nam pasowały do wszystkiego i na każdą okazję ;)


APLIKACJA:
1. Bloczkiem polerskim matujemy płytkę paznokcia, również w ten sposób ją wygładzamy aby nie było żadnych nierówności i grudek
2. Patyczkiem odsuwamy skórki
3. Przemywamy paznokcie odtłuszczaczem
4. Nakładamy cienką warstwę lakieru Base
5. Wkładamy paznokcie pod lampę na 120 s (moja lampa ma możliwość automatycznego odliczania 120 s, to ułatwia użytkowanie)
5. Nakładamy 1 warstwę koloru i znów wkładamy pod lampę na 120 s
6. Jeśli chcemy nakładamy 2 warstwę i kolejno pod lampę na 120 s
7. Następnie pokrywamy paznokcie Top coatem i znów utrwalamy je pod lampą na 120 s
8. Ostatni krok to przemycie je odtłuszczaczem

I GOTOWE! Paznokcie idealnie suche, piękne i błyszczące


Na powyższym zdjęciu widać efekty mojego pierwszego malowania ;-) Nie było idealnie. Przy paznokciach hybrydowych niezmiernie ważna jest precyzja!!! Nie ma tutaj mowy o zalaniu skórek, lampa ten rozlany lakier utrwali na "kamień" i nie ma możliwości później aby to usunąć. Po nałożeniu każdej warstwy lakieru, należy wtedy delikatnie oczyścić skórki, jeśli zdarzy nam się na nie najechać pędzelkiem i dopiero później utrwalić pod lampą.

Także precyzja i dokładność tutaj to podstawa.

Te paznokcie zmyłam po 12 dniach, wciąż wyglądały idealnie! Zero odprysku! Przeżyły nawet dokładne szorowanie łazienki, sporo dni w pracy, 2 imprezy, sprzątanie czy mycie naczyń. WOW!
Nosiłabym je dłużej, ale te kilka niedoskonałości podczas tego 1 malowania, które widziałam przy skórkach zaczęły mi działań na nerwy :D


ZMYWANIE:
1. Musimy spiłować delikatnie top coat, wtedy sama hybryda pod wpływem zmywacza "zejdzie" szybciej, należy robić to delikatnie, aby nie uszkodzić płytki paznokcia
2. Wtedy nalewamy zmywacz na płatek kosmetyczny, przykładamy do paznokcia i owijamy folią
3. Czekamy 10-15 minut
4. Odwijamy i w moim przypadku hybryda w połowie zeszła sama, a w połowie musiałam ją patyczkiem do skórek delikatnie usunąć/zeskrobać
5. Polerujemy paznokcie usuwając resztki lakieru i wszelkie nierówności

PAZNOKCIE GOTOWE do następnego malowania! :)



Dzisiaj samodzielnie wykonałam hybrydy po raz 2. Przyznam, że wiedziałam jak to wygląda (1 raz najgorszy), więc poświęciłam temu wystarczająco dużo czasu i dużo precyzji.
Efekt zdecydowanie lepszy, maksymalnie odsunęłam skórki i uważałam, aby je nie zalać. Dodatkowo spiłowałam paznokcie po bokach, aby nie były za bardzo szerokie.

I GOTOWE! :) Paznokcie na 2 tygodnie z głowy ;-) 


Koniecznie dajcie mi znać czy również używacie hybryd czy jednak preferujecie zwykłe lakiery. Wklejajcie linki do swoich paznokciowych malowideł, chętnie coś podpatrzę :D

xx

35 komentarzy:

  1. super Ci to wyszło, ja też póki co musze odłożyć pieniądze i zacząć przygodę z hybrydami:)
    Marysou Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a zauważyłaś jakieś zmiany na paznokciach po zdjęciu hybryd? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) lakier usuwam delikatnie, wiec nie zauwazylam nic zlego

      Usuń
  3. Też zaczęłam przygodę z hybrydami :)
    To duża wygoda i zero stresu... żadnych odprysków ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam dwa razy na hybrydach w salonie i później naprawiałam je pół roku. Zastanawiam się teraz czy to wina nieudolności i brak dobrych produktów kosmetyczki, czy moje paznokcie tego nie lubią;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wina stylistki paznokci - najprawdopodobniej zbyt inwazyjnie je ściągała

      Usuń
  5. Również od dłuższego czasu stosuję hybrydy semilac :) Jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie ci wyszło, przydatny taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że też zdecydowałaś się na lakiery semilac, klasyczny biscuit cały czas mnie zachwyca, piekny odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego jak ściągam hybrydy to ta baza nie chce się całkowicie zmyć, nakładam cieniutką warstwę, ostatnio trzymałam je w płynie 20 min. i lakier zszedł ładnie a baza została, nawet blokiem się jej nie da spiłować, ostatnio moje paznokcie tak na tym ucierpiały bo na siłę próbowałam to zdjąć i niczym się nie dało, zaczynam dopiero zabawę z hybrydami ale przez takie właśnie sytuacje strasznie się zniechęcam, może robię coś źle juz sama nie wiem. Co byś mi doradziła z tym zrobić? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez Twój film i post o hybrydach tak się nakręciłam, że planuję już zakup całego zestawu :d zastanawiam się tylko nad 3 rzeczami. Po pierwsze, czy hybrydy niszczą paznokcie? Z natury mam je słabe, a po zelach, które robiłam ok. Pół roku u koleżanki, ich stan jest masakryczny. po drugie, czy kupić produkty semilac, czy może jakieś inne są lepsze lub tańsze? I po trzecie, warto kupić lampę led czy wystarczy uv?

    OdpowiedzUsuń
  10. Like the number 23 nail polish :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog i zdjęcia!♥ Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji! Myślę,że warto :)
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam Cie na youtubie już od jakiegoś czasu ale jakoś nigdy nie patrzyłam w linki .. a tu prosze okazuje się że masz bloga ;). Fajnie bo ja akurat powracam do blogowania - miło mi będzie jeśli u mnie także znajdziesz coś dla siebie.
    Jeśli chodzi o hybrydy to mysle ze dokonalas dobrego zakupu :). tez stalam sie ich posiadaczka niedawno w domu, mimo ze na codzien pracuje jako kosmetolog :). Za jakiś czas na pewno pojawi się u mnie także post na ich temat :). Obecnie przygotowuje posta o przedluzaniu rzes.

    OdpowiedzUsuń
  13. od dawna namawiałam moją szwagierkę, żeby kupiła semilaci, bo ja mam i u mnie się super sprawdziły, to cały czas zwlekała, a po obejrzeniu Twojego filmiku od razu zrobiła zamówienie :D masz dar przekonywania hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj odebrałam mój zestaw. Za około 340zł mam wszystko - cały zestaw z 8 kolorami. Starczy mi chyba do końca życia. A do tej pory wydałam prawie 100 na wizyty u kosmetyczki na paznokciach. Myślę, że szybko się zwróci :) Wczoraj zrobiłam pierwszy pedicure hybrydowy - jestem zachwycona :) Jutro lub przy niedzieli zrobię sobie dłonie. Ale... 8 kolorów, które wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. planuję zakup zestawu do hybryd, ale mam jeden problem.. - mianowicie nie mogę się zdecydować na kolory, wszystkie są ładne, gdybym mogła to wykupiłabym wszystkie kolory ;)
    pozdrawiam! http://aniowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba się skuszę na hybrydę. Paznokcie wyglądają naprawdę ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedyny minus jak dla mnie to, to że po około 3 dniach zaczyna mi się wydawać, że mam dany kolor lakieru za długo, że ciągle noszę ten sam i że już jest nieciekawy ;p. Więc u mnie ten sposób odpada - i to od wielu lat- i wiem, że tak się oszczędza czas itd., ale jednak wolę mieć nowy lakier do paznokci raz na tydzień niż posiadać tylko kilka/kilkanaście odcieni. :)... Tak zamiast czekolady w zły dzień ;).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo przydatny post :)
    ja dopiero zaczynam prowadzić bloga,ale zapraszam do siebie :)
    http://dzastipublicdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Ja sama jestem straszne zainteresowana zainwestowaniem w sprzęt hybrydowy więc dla mnie ten post jest strasznie pomocny! Nie wiedziałam od czego zacząć i za czym się rozglądać, nawet nie pomyślałam że lampę mogę kupić za 50 zł! To dla mnie fenomen, może to było oczywiste żeby zajrzeć na allegro ale po prostu nie pomyślałam o tym. Na Twój kanał na yt trafiłam zupełnie przypadkiem i strasznie się z tego cieszę! Też mam w planach wyjechać do Londynu na dłużej (kto wie czy nie na stałe) ale to jest kwestia 1-2 lat. Byłabym szczęśliwa gdybym spotkała Cie na ulicach miasta i mieć chociaż szansę przywitać się z uśmiechem :) Zobaczymy może kiedyś będę miała okazję ;) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama ostatnio zakupiłam sobie zestaw do hybryd i jestem bardzo zadowolona! Semilac to firma godna polecenia i zastanawiam się nad bazą "hardi" :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej kiedy jakiś nowy post na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kornela za Twoją sprawką nie wyobrażam sobie już życia bez hybryd <3

    OdpowiedzUsuń
  23. RLM robi fajne wzory na hybrydach

    OdpowiedzUsuń
  24. Мы предлагаем препараты для лечения различных проблем со здоровьем, используя препарат, который уже поставляется с зерном может вылечить болезнь полностью.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  25. O produktach Semilac można przeczytać w artykule https://ekosmetyczki.pl/marki-kosmetyczne/semilac/ Z pewnością warto zajrzeć i skorzystać z cennych wskazówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. columbia titanium pants - TITanium
    T-shirts, posters, stickers and more from the world titanium alloy nier of apparel designers. From casual casual apparel to casual apparel titanium wire we offer titanium dioxide skincare our clients titanium tent stakes quality fabric and harbor freight titanium welder

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !