12.07.2011

Sweet skittles nails ;)

Cześć ! :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje paznokcie, które nosiłam przez cały weekend ;) Zachęcam do takiego małego szaleństwa, bo wygląda to rewelacyjnie i gwarantuję, że komentarze od wszystkich będą na pewno :D
Dziewczyny wielokrotnie pytały w komentarzach co robię z paznokciami, że są takie długie. A więc aktualnie nie robię kompletnie nic. Kiedyś chyba 3 lata temu wcierałam w nie nałogowo olejek rycynowy przez kilka miesięcy niemal codziennie, od tego czasu stały się twarde i mocne. Skracam je tylko pilniczkiem papierowym, posiadam też szklany, ale nie mam co do niego cierpliwości, bo strasznie powoli piłuje, w dodatku papierowy ma kilka "ścianek" czyli tę intensywność piłowania ;)
Zdjęcia na zewnątrz jak i w domu (przepraszam, że niewyraźne).

od lewej: nr 421, 415, 423, 412, 417


Co sądzicie? :) 

READ IN ENGLISH

33 komentarze:

  1. Nie dziwię się komentarzy od wszystkich, świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm słodkie pazurki ;D też mam aktualnie takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje dziewczyny :) lidzia007 wstawiaj zdjęcia swoich na bloga ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem niedawno też spróbowałam i mama stwierdziła wtedy że coś ze mną nie tak:D
    efekt tutaj: http://thehajnowka.blogspot.com/2011/07/paznokcie.html
    śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają jak m&m'sy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne kolory lakierów ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Mm, super! A ja mam łamliwe i słabe paznokcie, uh:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek świetnie działa,sama się przekonałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam o olejku rycynowym. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anna najlepiej go trochę podgrzać, wtedy działa lepiej i szybciej się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super dobrane kolory! Ja dzis tez mam na pazurkach skittlesy tylko bardziej pastelowe:) Zapraszam do zobaczenia :)
    http://kosmetyczne-swatche.blogspot.com/2011/07/skittles-manicure.html

    OdpowiedzUsuń
  12. podobaja mi sie takie mixy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie to wygląda i rzeczywiście godne podziwiania paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jestem z Rzeszowa, ale tam pracuje i studiuje :) a Ty?

    OdpowiedzUsuń
  15. a gdzie studiujesz? bo ja na urz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo... dzięki za info o tym olejku rycynowym. :) super są te paznokcie, chociaż teraz strasznie dużo osób maluje na takie kolorki. chyba też spróbuję. gdzie kupujesz lakiery z tej (nieznanej mi jak dotąd) firmy?

    zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Agnieszka kupuję je w drogerii wispol, niestety te drogerie są tylko w miastach na podkarpaciu, a szkoda, bo wybór jest ogromny poprzez firmy, kolory itd..

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne pazurki :-)
    lubię takie kolorowe wariacje :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne paznokcie :)
    Śliczne kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne pazurki ; ))

    zapraszam do mnie http://mamba-x3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne :) lubie te lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne pazurki ;D


    Obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie to wygląda! Naprawdę super efekt, może sama spróbuję zaszaleć tak z paznokciami, bo efekt jest zachwycający. Poza tym te lakiery wyglądają bardzo zachęcająco i nie pogardziłabym nimi! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka kolekcja!

    zywe kolory to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie byłam przekonana do takich pazurków, dopóki nie zobaczyłam kobiety w bluzce w kolorowe kropki i z pazurkami w kolorach kropek:) Wyglądało to świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. och... szkoda, ale jak będę gdzieś w tych okolicach no na pewno się w jakieś kolorki zaopatrzę i przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cukierkowe kolory super :) masz świetny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !