31.05.2011

Zara dress

Cześć ! Pogoda znów rozpieszcza ;) 30 stopni w cieniu to jak dla mnie lato pełną parą. Dzisiaj sukienka z Zary, kupiłam ją dość niedawno. Pięknie podkreśla figurę, ma fajny kolor i duże bufki. Na taką pogodę oprócz szortów to uważam, że sukienki i tuniki są idealne. Do nich torebeczka z łańcuszkiem, który schowałam do środka i oto mamy kopertówkę ;) Koturny widzieliście, albo jeśli nie, to zerknijcie na 1 moją notkę, zdjęcia ukazują je dość dokładnie. Ogólnie set prosty i dziewczęcy :)


dress - zara
sunglasses - no name
earrings - primark
purse - h&m
wedges - boot square
bracelet - szafa.pl
zdjęcie zapożyczone z allegro.pl
moje ulubione drzewko w ogrodzie ! :) wierzba japońska, jest śliczna :) 

10 komentarzy:

  1. sukienka sukienką (ładna :D), ale wierzba jest przepiękna! *.*
    http://callhimnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz:)
    w wierzba okazała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love the pattern on ur dress, your blog is just soo lovely, ill be visiting it again very soon :)

    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny strój
    zapraszam do mnie issenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely dress!! love the bag as well:)

    XOXO

    Farah from Fashionfabrice

    OdpowiedzUsuń
  6. u r right, that's a pretty dress of zara,love.
    :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie wyglądasz :) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. great outfit, you look amazing

    come follow the first ever fashion blog from a Guys POV, let He know what you think

    Fashion by He

    OdpowiedzUsuń
  9. I love that dress! It looks so good on you!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !