22.11.2011

Big Haul - e.g. New Look, River Island, H&M, The Body Shop

Hej kochani ! :) Kilka z Was wspominało o wstawieniu zakupów więc mówicie i macie :) Dziękuje koleżance Patrycji za miły wpis na Twitterze odnośnie takich wpisów ;) W ten weekend kupiłam parę rzeczy, ale ogólnie zakupy są z kilku tygodni. Enjoy ! 



Pierwsza rzecz to sweterek z New Look. Jest luźny, wygodny i bardzo podoba mi się odpinany komin. Można go nosić na 2 sposoby. Jedyne na co trzeba uważać to to, żeby się nie zaciągały oczka o różne rzeczy (miałam go na sobie pod płaszczem w poście o Oxford Street). Kosztował 20 f.


Zwykła bokserka również z New Look pod ten sweterek :D 4 f.


Długo szukałam idealnego szalika i w końcu jest :D Te pomponiki mnie rozwaliły ;) Były również w 2 innych kolorach: pudrowym i brązowym. H&M - 13 f.


2 posty wcześniej pokazywałam przy zakupach na Oxford, ale wrzucam jeszcze raz. Uwielbiam ją :D River Island - 40 f.


Rękawiczki mikołajki xD Kupiłam w 'funciaku'.


Połączenie bransoletki i zegarka :)) 30 f.


W niedziele byłam u fryzjera i widząc dobre suszarki których używają od razu takiej zapragnęłam z racji, że moja już się przegrzewa i nie łączy. Ta ma 3 stopnie ciepła, 3 stopnie intensywności powietrza, funkcję turbo i funkcję zimnego nawiewu :) (zaczynam porządnie dbać o swoje włosy..) Kosztowała 30 f.


Kilka lakierów, bo w weekendy lubię poszaleć :) Teraz mam jaką fazę na brokat. Oraz zestaw do french dla stóp :) 


Wieszak na kolczyki :D 4 f.


Biżuteria: kolczyki New Look, pierścionek Primark, łańcuszek Primark.


Kupiłam je wczoraj więc testowanie dopiero przede mną. 2 za 2,5 f.


Masełka do ciała z The Body Shop :) Do skóry normalnej - truskawka i bardzo suchej - mango. Recenzja niedługo ;) Koszt 2 za 15 f.


I trochę kolorówki: baza pod cienie do powiek Gosh, szminka Revlon, 2 róże Chit Chat, mascara Maybelline, puder matujący Maybelline, eyeliner w słoiczku z pędzelkiem Maybelline oraz pędzelek do ust Revlon, temperówka do kredek Bourjous i 2 henny z Delii.


I to by było na tyle :) w przyszłym tygodniu się przeprowadzam i wszystkie oszczędności pójdą na urządzenie pokoju na normalne i świąteczne rzeczy :D zdjęcia gwarantowane ;) więc następny haul za jakiś czas. Jeśli macie pytania to piszcie śmiało, na wszystkie odpowiem. 
do następnego ! :)



17 komentarzy:

  1. te lakierki Rimmela są śliczne, zresztą całe zakupy b.udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super:)podoba mi się szczególnie wieszak na kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrazeniem twoich zakupow !~;DD lakiery do paaznokci o jej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego sie przeprowadzasz? Mieszkasz gdzies w centrum czy raczej na obrzezac Londynu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zaszalałaś;) Wszystko jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. noo spore zakupy :) Podoba mi się szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolory lakierów z Rimmela ;)) czekam na swatche ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. lakiery, sweter, szaliczek, kosmetyki ! <3 aaah. zazdraszczam ;) a szaliczek tak za złotówki to ile kosztował ? :P pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. sporawe zakupy ;-)
    uroczy sweterek z New Look'a i lakiery z Rimmela śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo tego :) Uwielbiam Lipsy, mam 2 sukienki i po prostu je kocham :) No i sweterek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zakupy, poszalałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy, mieszkam w 3 strefie, a przeprowadzam się, ponieważ mogę powiedzieć iż "na swoje".

    JadziulQa, 13 f razy 5 to wychodzi 65 zł

    OdpowiedzUsuń
  13. pomponiki genialne i torebka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tzn że kupilas mieszkanie w UK?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy, będę wynajmować cały dom, a nie tylko pokój jak teraz :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !