4.01.2012

Cosmetic shopping in Poland; Inglot, Max Factor, My secret, Sensique

Hej kochani ! :) Korzystając z pobytu w domu postanowiłam wybrać się po parę kosmetyków, zarówno nowości jak i sprawdzonych rzeczy, które muszę zawsze mieć ! :) Nie przedłużając, już zabieram się za pisanie.


Wszystkie kosmetyki kupione w Inglocie to dla mnie nowe rzeczy. Nie miałam nic wcześniej z tej firmy. Od zawsze byłam nimi zainteresowana, jednak jak na kieszonkowe (małe :D) to ceny odstraszały. Zwróciłam na nie uwagę ostatnio w UK, weszłam do ich sklepu i doznałam szoku ! Dla porównania: szminka MAC kosztuje £13,5, natomiast z Inglota £10, a cień z MAC £11,50 a z Inglota £9. Tak więc te dwie firmy mają ceny prawie takie same, a jednak zdecydowanie się różnią ! Policzmy.. £10 w UK za szminkę to nie dużo, jednak po przeliczeniu na złotówki to 50 zł ! Za te pieniążki w PL macie 2 szminki i jeszcze zostaje wam 8 zł. Tak samo z cieniami, jeden cień w UK to 45 zł ! Za tą cenę tutaj macie 4 cienie i 5 zł do kieszeni. Tak więc zdecydowanie w UK opłaca się bardziej kupować kosmetyki z MAC (które w PL są z kolei bardzo drogie, np. szminka kosztuje 79 zł), a w Polsce opłaca się kupować rzeczy z Inglota. Z tego co się orientuję taka sama sytuacja jest w USA. Także jeśli lubicie naszą rodzimą firmę to kupujcie kosmetyki tutaj :) Zawsze może Wam je kupić siostra, mama czy przyjaciółka i je wysłać. Asortyment można bardzo łatwo sprawdzić na ich stronie http://inglotcosmetics.com/ (Polska firma, a nie ma strony w języku Polskim - WSTYD !).


Pędzel do cieni z włosia wiewiórki, Inglot 7FS, 34 zł

Szukałam większego pędzla do blendowania cieni, czyli do rozcierania granic i pan w sklepie polecił mi ten. Jest niesamowicie mięciutki, użyłam do dzisiaj i jestem zadowolona, a jak się będzie dalej sprawował to zobaczymy :)

Pędzel do cieni i eyelinera a taklonu, Inglot 30T, 20 zł

Mam eyeliner w słoiczku z Maybelline i był do niego dołączony pędzelek, jednak ma krótką rączkę i źle mi się nim maluje. Dlatego przy zakupie eyelinera z Inglota od razu dobrałam pędzelek.


AMC, konturówka do powiek w żelu, Matte, Inglot 77, 34 zł

Użyłam go dzisiaj i jestem zadowolona. Jest taki miękki i kremowy, ale zobaczymy jak to z nim będzie, bo słyszałam, że po roku strasznie zastyga. Podoba mi się kolor czerń w sam raz, nie za jasna, nie za ciemna.


Pomadka do ust (Lipstick), Inglot 265, 21 zł

Kupiłam na wypróbowanie. Ma fajny perłowo-różowy odcień, jeszcze jej nie testowałam.


Freedom System, Cienie do powiek, Inglot AMC Shine 110, Matte 358, Matte 327, cały zestaw (cień po 10 zł) 38 zł

Jestem bardzo ciekawa tych cieni ! Mam nimi właśnie zrobiony makijaż i jestem ciekawa ile będzie się utrzymywał ! Cień z MAC jak i inne dają rade po ok. 6 godzin więc jak te wytrzymają cały dzień to jutro idę po następne ;) (mam bazę z Urban Decay, Art Deco, Joko, robię cuda z nakładaniem podkładu na powiekę i przypudrowaniu, ale to nic nie daje.. i tak cienie mi się rolują..). Chciałam jasny cień rozświetlający i jakiś brąz. Ten cień po środku polecił mi pan w sklepie i jestem nim zachwycona ! Ani to fiolet ani odcień szary, piękny kolor, do codziennego makijażu idealny. Cienie mają bardzo dobrą pigmentację, nie sugerujcie się zdjęciem, bo zrobiłam "słabe" swatche :)


Max Factor, 2000 Calorie Dramatic Look, tusz pogrubiający, 38-39 zł

Skusiłam się na niego po przeczytaniu mega pozytywnych opinii na jego temat ! Jeszcze go nie testowałam i jestem bardzo ciekawa jak się będzie spisywał ! pochwały: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=349&next=1


Max Factor, Kohl Pencil, kredka do oczu, 090 Natural Glaze, ok. 20 zł

Znalazłam idealny odcień nude ! Bardzo ją polecam, rano ją nałożyłam i póki co trzyma się już kilka godzin na swoim miejscu. Podoba mi się jej odcień, w dodatku możemy kontrolować stopień nasycenia koloru; gdy jej nałożymy więcej odcień będzie intensywniejszy, gdy mniej to mniej ;)

"Czeska kredka do oczu", odcień czarny, 1,80 zł

Uwielbiam tą kredkę ! Bardzo często podkreślam nią brwi, jest idealna. Nie jest mocno napigmentowana, jest dosyć twarda. W mojej kosmetyczce jest od kilku lat.


My Secret, Trio Eye Shadow, 315 Walk at sunset, 7 zł

Wzięłam je w przelocie, bo spodobały mi się kolory. Pigmentacja ok, cena niska, więc ciekawa jestem jak się będą sprawować na moich powiekach. Upewnijcie mnie.. pochodzą z limitowanki? Nie orientuję się :P


Sensique, Velvet Blush, Aksamitny róż do policzków, nr 103, 5 zł

Ten kosmetyk już zagościł u mnie na stałe, mam go bardzooo długo i opakowanie jest na wykończeniu, więc leciałam po nowe. Uwielbiam ten róż ! Ma świetny ceglasty kolor (ja go stosuję raczej jako bronzer), utrzymuje się na policzkach cały dzień, nie robi plam, jest bardzo wydajny i tani. Polecam !


Classic Carmex, Moinsturising Lip Balm, ok. 8 zł

O tym kosmetyku to chyba każdy słyszał i dużo osób go posiada. Ja miałam w tubce wiśniowy, w słoiczku zwykły, a teraz mam ten. Świetny balsam na zimę, problem z suchymi i popękanymi ustami z głowy. Ten niestety nie posiada SPF 15 (posiada ten wiśniowy też w tubce i mogłam go znów wziąć). Jest mały, wygodny, niestety jak dla mnie śmierdzi maścią Alpą :D ale zapach nie wyczuwalny na ustach.


Joko, Odżywki szybkiego reagowania, 3w1 - połysk, ochrona, trwałość, Szybkoschnący podkład, utwardzacz i nabłyszczacz, ok. 9 zł

Uwielbiam i nie zastąpię niczym ! Spisuje się świetnie we wszystkich rolach, ja zazwyczaj używam jej po prostu jako bezbarwny lakier, z racji, że wysycha w 3 sekundyc! utrzymuje się kilka dni i pięknie błyszczy. Kupiłam tego typu lakiery z innych droższych firm i okazały się klapą, dlatego zawsze powracam do tego.


Na koniec przesyłam niewyspany niestety uśmiech i do następnego ! :D

31 komentarzy:

  1. kocham żęlowy eyeliner inglot :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym poznać Twoją opinię o tuszu max factora 2000 calories :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje :)

    PrincesaMartita, masz to jak w banku ;) tylko wpis pojawi się za kilka tygodni dopiero jak zużyję całe opakowanie, bo ciekawa jestem jak będzie się spisywał na początku i później jak trochę wyschnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż Sensique wygląda przyjemnie. Wiele Polek mieszkających za granicą uskarża się na ceny Inglota- i nie dziwota, przebitka ogromna

    OdpowiedzUsuń
  5. Cielnie maja fajne, delikatne kolory. Sliczne masz wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałaś MF 2000calorie?! Ja jestem z niego mega zadowolona, od kilku lat to nieprzerwanie mój faworyt. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję pędzelków, szczególnie tego do eyelinera!
    A 3w1 Joko kiedyś miałam i bardzo lubiłam, faktycznie wielofunkcyjny i dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do udziału w konkursie http://beaaatka21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy, po przeliczeniu faktycznie, lepiej kupić tutaj;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma jak nasz dobry bo polski Inglot! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe, no co za zbieg okoliczności, dzisiaj kupiłam sobie taką samą maskarę i kredkę w cielistym kolorze z MF:D

    OdpowiedzUsuń
  12. hoshi777, więc pewnie mamy podobne upodobania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne kosmetyki z Inglota ahhh wszystko mi się podoba, pieknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szminka z inglota cudowna:D
    Jesteś śliczna:)*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdarzyło Ci sie może, że z pędzli z inglota wypadały włoski? Ja kupiłam kiedyś jeden i strasznie wylatywały i jakos się do nich po tym zraziłam.
    A poza tym to bardzo udane zakupy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. beaaatka21, użyłam ich dopiero 1 raz, więc na razie jest wszystko ok, zobaczę dopiero jak się będą sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy i bardzo ładny makijaż :).

    +polubiłam Cię na Facebooku, mogłabym prosić o to samo? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w pn lecę zrobić napad na inglota ;D wymarzyłam sobie kolejne 3 cienie do kolekcji ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do tej pomadki CARMEX, to koleżanka ma tą ;d . Śmierdzi , haha ;d.Ale podobno b. dobra ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. mi właśnie zawsze jakoś szkoda pieniążków na kosmetyki z Inglota;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak mnie rozczuliła ta dziewczynka z lewej strony, że nie mam sumienia nie spełnić jej prośby... : D
    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę że udane zakupy byly :))

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zakupy :) są w Anglii jakieś dobre, tanie lakiery, które warto przygarnąć ?

    OdpowiedzUsuń
  24. 2000 Calories MF- mój osobisty, absolutny HIT. Choćbym nie wiem co testowała, to i tak zawsze wracam do tego. Jest cudowny:) Sama się pewnie już o tym przekanałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za Inglotem ale podobny pedzelek do linera mam od dawna z Coastal Scents i swietnie sie nim operuje:)
    Oferta Joko jakos do mnie nie przemawia, nie wiem....mam wrazenie, ze wczesniej byly lepsze jakosciowo te kosmetyki;)
    2000 Calorie to jedyna maskara z MF ktora nie wspolpracuje z moimi rzesami;)

    Wazne, ze jestes zadowolona:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !