8.01.2012

Joanna, color Naturia, HAIR DYE - review

Hej kochani ! :) A ja już w UK.. wróciłam parę godzin temu i jestem wykończona. Tydzień zleciał jak 5 minut, ale jestem zadowolona, bo odwiedziłam wszystkich znajomych, posiedziałam z rodziną i impreza urodzinowa też była udana :D A teraz właśnie leżę sobie w dresach w łóżku, jem (ostatnimi czasy) ulubione monte i postanowiłam wstawić nową notkę. Będzie to recenzja farby do włosów color Naturia.


Farba zawiera naturalne składniki roślinne: proteiny mleczne i ekstrakt z brzoskwini. Te pierwsze chronią i odżywiają włókno włosów, a brzoskwinia to bogate źródło witamin i soli mineralnych, które działają na włosy odświeżająco i tonizująco. Producent obiecuje, że włosy po zabiegu są miękkie i sprężyste, mają głęboki kolor, piękny połysk i zdrowy wygląd.

Moja opnia:
Uważam, że jest to doskonała farba ! Pokrywa wszystkie nasze włosy i sprawia, że mają piękny i jednolity kolor. Włosy wyglądają na odżywione i pełne blasku. Przyznam szczerze, że pierwszy raz trzymałam ją około 20 minut (niestety za mało, bo efekt był praktycznie niewidoczny), a tym razem trzymałam ją na włosach aż 50 minut. I jestem bardzo zadowolona z efektów ! Kolor wyszedł idealny, dokładnie taki jak chciałam. W ogóle nie zauważyłam, żeby włosy były przesuszone, poplątane po farbowaniu czy coś w tym stylu. Naprawdę sama aplikacja to marzenie. Moczymy włosy by były wilgotne, zakładamy ochronne rękawiczki, w międzyczasie mieszamy w miseczce utleniacz z farbą do uzyskania jednolitego odcienia i nakładamy na włosy. Następnie masujemy do uzyskania minimalnej piany i zostawiamy na włosach na ile chcemy ;) Potem płuczemy i gotowe ! Ja po spłukaniu od razu umyłam włosy i nałożyłam dodatkowo odżywkę. Tę farbę możemy użyć do farbowania całych włosów jak i odrostów. Dodatkowo ogromnym plusem jest cena tego produktu jak i łatwa dostępność. W Polsce kosztuje około 5-6 zł, a ja tutaj kupiłam go za ponad £2 (sprowadzenie z polski, marża, więc po przeliczeniu dlatego drożej). Także na zakończenie bardzo chciałabym Wam polecić ten produkt o ile go jeszcze nie używałyście :) Na pewno nikomu krzywdy nie zrobi, a działa jak nie jedna droższa farba. Jedyny minus to zapach przy aplikacji, dość mocny i rażący, ale da się przeżyć ;) Ja farbuję na odcień nieco ciemniejszy niż mój naturalny i nigdy nie miałam żadnych odrostów, zawsze farba się ładnie i równomiernie wypłukuje. Podam Wam link do znanego forum, gdzie ten produkt ma mnóstwo pozytywnych opinii: recenzje


Dodatkowo mamy świetną szatę graficzną, na podstawie której wywnioskujemy, który odcień jest dla nas polecany, a który nie.


I na koniec wstawiam zdjęcia :) Farbowałam 1,5 tygodnia temu, a odcień to 242 - palona kawa. Pod ostatnim postem wkleiłam zdjęcie i również widać rezultat.

Ciekawa jestem czy już używałyście tego produktu? Byłyście z niego zadowolone? :)

ii.. zapraszam do mnie na facebooka ;)
KLIK
  

READ IN ENGLISH 

29 komentarzy:

  1. poszukiwałam jej ostatnio, na próżno ;/ gdzie ją kupiłaś??
    p.s. polecam również roślinne farby Biokap - recenzja u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sauria80, ja ją kupiłam tutaj w UK w polskim sklepie, a w Polsce zawsze mogłam ją znaleźć w drogerii Wispol (niestety są tylko na podkarpaciu, a szkoda, bo asortyment mają ogromny, moim zdaniem są lepsze od Rossmana i Natury), jeśli nie mieszkasz na podkarpaciu to poszukaj jej po mniejszych drogeriach czy kioskach, są też dostępne na allegro, można kupić 2 czy 3 opakowania i wyjdzie taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię farby Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam w stolicy, więc wydałoby się, że mam dostęp do wszystkich kosmetyków, ale wierz mi, że czasem muszę się nieźle naszukać... W Rossmanie jej nie ma, wczoraj byłam w Super Pharm - również :( A najlepsze, że firma mieści się 20 min drogi od mojego domu :O Cena na Allegro kusząca :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny efekt, kiedyś mnie korciła, teraz jednak henny używam to tej farby pewnie jeszcze długo nie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Sauria ja ją też w Auchanie widziałam, ale w osiedlowych drogeriach są na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w zupełności z tym co napisałaś, farba jest genialna! bardzo łatwa w aplikacji. Kosztuje ok. 6 zł. będę ją achować i ochować pod niebiosa bo nie umywają się do niej żadne inne farby z konkurencyjnych firm. Jedyne zastrzeżenie mam do dostępności, szczęśliwie mieszkam na Podkarpaciu ale i tu ciężko mi ją dorwać. Używam kolor palona kawa, reasumując polecam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Friday, o to używamy tego samego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Długi czas używałam tej farby - dokładnie tego odcienia - i byłam bardzo zadowolona. Niziutka cena, dobre i trwałe krycie, ładny kolor - czego chcieć więcej? Na razie testuję hennę, ale niewykluczone, że wrócę do tej farby.

    OdpowiedzUsuń
  11. PS: Co do dostępności - widziałam po komentarzach, że niektóre na to narzekały - ja ją kupuję albo w Tesco albo w sieci supermarketów Lewiatan (Kraków), czyli po prostu w supermarketach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. farbowałam kiedyś leśną jagodą, kolor wyszedł piękny (zdjęcie po koloryzacji tu http://www.makemesmuk.blogspot.com/2011/07/make-up-nowy-kolorek-wosow.html) Niestety kolor szybko się zmył.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne masz włosy,ja też kiedyś bardzo często używałam tej farby,byłam z niej zadowolona,ale teraz wolę farby bez amoniaku.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor, pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tą farbę :) farbuję nią włos już od dawna i jestem z nie bardzo zadowolona, kolor trzyma się ładnie, nie zauważyłam żeby się jakoś nierównomiernie zmywał, cena też jest w sam raz :) ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też farbuję tą farbę włosy, tylko odcieniem szlachetna perła.
    I również uważam tą farbę za rewelacyjną. Świetny efekt wychodzi, nie niszczy włosów itd. A do tego tania jak barszcz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Paloną kawą farbowałam włosy przez 3 lata - ogólnie dobra farba, byłam z niej zadowolona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże cudo włosy:D
    Ja miałam tą farbę i niestety wysuszyła mi włosy:/

    OdpowiedzUsuń
  19. Użyłam kiedyś z tej serii farby w odcieniu płomienna iskra i niestety strasznie zniszczyła mi włosy, do teraz tego żałuję, zaczęłam farbować henną-polecam;)
    Znów moja mama farbuję tą farbą, tym samym odcieniem co Ty i także bardzo sobie chwali;)
    pozdrawiam i dodaję;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam kiedyś tej farby gdy farbowałam na brąz chyba orzechowy braz ;) Kolor wychodził super taki jaki chcialam ;) a włosy były mieciutkie bardzo odzyly (po rozjasnianiu wczesniejszym), przedewszystkim zdrowo wygladaly po farbowaniu i zawsze sie pieknie blyszczaly :) Jesli chodzi o blondy to jesli ktos ma wlosy ciezko rozjasniajace sie to nie polecam ale mimo ze moje maja tendencje do zołkniecia to i tak niektore blondy ładnie wychodziły mysle ze nie niszczy tak włosów jak inne farby i nie miałam niebieskiej poświaty jak po innych firmach pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. znalazłam dziś w carrefourze, za 5,09 ;) kolory były przebrane, ale wybrałam coś dla siebie 222 dziki kasztan :)

    OdpowiedzUsuń
  22. masz piękne włosy :) i ten kolorek - suuper:D

    OdpowiedzUsuń
  23. My spouse and I stumbled over here coming from a different page and thought I might check things out. I like what I see so now i am following you. Look forward to finding out about your web page yet again.
    My web site: bik - czyszczenie bik

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam kolorki Cappucino. Nie zniszczyła włosów jak to lubią robić inne farby. Byłam nawet zadowolona z efektu, chociaż kolor był dla mnie trochę za ciepły. Ładny kolor Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  25. I am genuinely pleased to read this blog posts which consists of plenty of helpful facts, thanks for
    providing these information.
    Review my page :: nieruchomości rzeszów

    OdpowiedzUsuń
  26. Excellent blog! Do you have any tips for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything. Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm totally confused .. Any ideas? Thank you!
    Here is my page : czyszczenie bik

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks , I have just been searching for info approximately this subject for ages and yours is the greatest I
    have discovered till now. However, what in regards to the bottom line?
    Are you certain about the source?
    my page - kredyty bez bik

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie jest w netto za 5,49

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również uwielbiam farbę z Joanny!
    Cena, wydajność ( 1 opakowanie starcza mi, a mam długie włosy), kolor no i to, że nie niszczy! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !