29.05.2012

Churchfields Recreaction Ground ♡

Hej kochani ! :) Dzisiaj mam dla Was mnóstwo zdjęć z bardzo fajnego miejsca, do którego się dzisiaj wybrałam :) Mianowicie jest to park, miejsce to gry w koszykówkę, tenisa ziemnego, plac zabaw i mini zoo w jednym. Coś wspaniałego :) Wczoraj wieczorem byłam tam po raz pierwszy biegać, natomiast dzisiaj wybrałam się do zoo, bo już wczoraj wieczorem było zamknięte. Po prostu przecudowne miejsce, gdzie można odpocząć od zgiełku i smrodu miasta i żeby było' śmieszniej', to jest zaledwie 10 minut piechotą od mojego domu :D Po prostu raj na ziemi, gdzie można rozkoszować się przyrodą, wieczorami pobiegać, pograć w tenisa i no oczywiście pooglądać zwierzątka ;)


Od bliska roku nie czułam zapachu siana czy trawy :) Na pewno będę w tygodniu kilkukrotnym bywalcem w tym miejscu :) W Polsce również miałam takie miejsce, gdzie mogłam odpocząć na łonie natury i bardzo się cieszę, że również mam takie w centrum Londynu i to w dodatku tak blisko domu. 

Jak Wam się podoba? :) Lubicie w takich miejscach spędzać czas? :) 

ps. 100 post :D 

READ IN ENGLISH 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam jeździć do zoo :D Mam nadzieję, że w tym roku też uda mi się pojechać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co prawda do odpoczynku, ciszy i relaksu mam własny ogród, ale mimo wszystko zazdroszczę tak wspaniałego "parku" 10 min od domu! Pięknie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa - spokojne zacisze w środku światowej metropolii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię taka miejsca, sama będąc w Londynie odwiedziłam takie i jak głupia cieszyłam się jak zobaczyłam tygrysa i kawałek zieleni wśród tego wielkiego miasta:P

    OdpowiedzUsuń
  5. mieszkamy chyba mniej wiecej w tej samej okolicy a z checia bym odwiedzila ten park , mozesz mi napisac w jakiej okolicy sie znajduje poniewaz na mapie poakzuje mi sie az 4 miejsca o ten nazwie. podrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !