12.06.2012

My vanity bag - update

Hej kochani ! :) Kilka miesięcy temu pokazywałam Wam moją zawartość "podręcznej kosmetyczki" i teraz wierzyć mi się nie chce, że to wszystko ze sobą nosiłam KLIK Teraz wszystko się pozmieniało i noszę jedynie kilka rzeczy. No ewentualnie brakuje mi tylko bibułek matujących, które muszę zakupić, bo ostatnio już po 2 godzinach w pracy ogromnie się świecę ! No ale nie o tym mowa :)
Noszę praktycznie tylko szminkę, ponieważ makijaż wygląda nienagannie przez cały dzień (może dlatego, że używam innych kosmetyków niż wcześniej, całkiem prawdopodobne :) Poza tym lubię nosić ostatnio małe torebki do pracy, więc nie chce mi się nosić ogromnej kosmetyczki, która zajmuje 3/4 miejsca w torebce.


Tak wygląda moja cała kosmetyczka :D Kosztowała 2 albo 3 funty i kupiłam ją w New Look już chyba 3 miesiące temu. Przyznam, że urzekł mnie wzorek :D


A to zawartość: 
  • lusterko
  • ulubiona pomadka pod szminkę Nivea milk & honey
  • szminka którą akurat dzisiaj miałam na ustach MAC - girl about town
  • błyszczyk pod kolor Revlon, odcień 020
  • pilniczek :D bo strasznie mnie denerwuje jak mi się zadrze paznokieć, nie mogę z tym normalnie funkcjonować :D
Także tyle :) oprócz tego w mojej torebce można jeszcze znaleźć szczotkę Tangle Teezer. 

A Wy nosicie puder, tusz, róż, bronzer itp ze sobą? Czy tylko tak jak ja teraz minimalistycznie?

READ IN ENGLISH 

20 komentarzy:

  1. Tyle produktów do ust. Mniam kocham je. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, ja czasem wrzucę szminkę lub błyszczyk, ale nie mam kosmetuni, do której wrzucam podręczne kosmetyki do poprawy makijażu. Kurczę, ale ja już stara jestem i tego chyba nie zmienię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. i do kosmetyczek powinno się brać tylko najpotrzebniejsze rzeczy :)
    ja rzadko kiedy noszę ze sobą kosmetyczkę, w szkole nie chce mi się poprawiać makijażu. noszę zazwyczaj tylko błyszczyk i balsam do ust, ewentualnie lusterko.

    OdpowiedzUsuń
  4. minimalistycznie :)

    Jak to mówią im mniej tym więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na taki sam minimalizm :) Do tego tylko jeszcze bibułki matujące no i jeśli wiem, że naprawdę nie będzie mnie od rana do nocy w domu, to puder w kamieniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam podobnie jak Ty-jak najmniej :) U mnie jest jeszcze tylko puder i bibułki :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nosiłam jeszcze tusz, puder, kilka próbek podkładu i duo róż+bronzer, ale to kiedyś jak często zdarzało mi się z nienacka gdzieś nocować ;) Teraz mam podobnie do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie noszę kosmetyków ze sobą, chyba, że na imprezę tak co by się poprawić :) usta rzadko maluję także błyszczyków, szminek nie noszę. Za to zawsze mam ze sobą długopis i chusteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczka przeurocza :) Ja noszę ciut więcej: puder+pędzel do poprawek, bibułki matujące, róż bądź brązer (zaleznie od tego co nałożyłam rano), pomadkę ochronną, szminkę bądź błyszczyk, lusterko i grzebień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta kosmetyczka <3. Ja mam ze sobą jedynie puder z lusterkiem, błyszczyk i carmex, a i krem do rąk i czasem perfumkę :P. Niedługo czeka mnie przeprowadzka do UK ;O i już przeżywam jak głupia ;].

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej ale kosmetyków do ust :P Ja na co dzień wybieram jedno mazidło, zazwyczaj szminkę ochronną tak jak Ty z nivea, tylko akurat truskawkową no i mini szczotkę oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja zawsze zapominam lusterka a potem przez cały dzien przez to cierpię :P

    OdpowiedzUsuń
  14. SERDECZNIE POLECAM !

    http://shinybox.pl/?ref=952e56b

    OdpowiedzUsuń
  15. ja noszę taką mini, puder, lusterko, coś na usta, wsio

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesłodka ta kosmetyczka! Ja ze sobą zazwyczaj noszę tylko puder, lusterko i pomadkę ochronną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super kosmetyczka :) ja w sumie noszę to samo - właśnie pomadkę, która w aktualnym dniu mam na ustach, błyszczyk odpowiedni po kolor szminki, bibułki, pilniczek, balsam do ust i krem do rąk :) nie widze potrzeby w np mazianiu sie tuszem w ciagu dnia ;) pozdtrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ma wzorek ta kosmetyczka. Ja noszę jeszcze jakiś puder, ale podkładu już nie.

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna ta kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !