23.08.2012

Earrings: TopShop, Primark, H&M

Hej kochani ! :) Kilka osób prosiło mnie żebym pokazała moją kolekcję biżuterii. Ale chyba ostatnio mój gust przechodzi metamorfozę i cała moja biżuteria już mi się nie podoba. Noszę tylko czarno-złoty łańcuch z Primarka (który możecie zobaczyć na ostatnich filmach), a kolczyków i pierścionków nie noszę wcale. Dlatego ostatnio na zakupach wpadły mi w ręce nowe kolczyki w stylu, który obecnie bardzo mi się podoba :)


Na pierwszy ogień TopShop. Złote krzyżyki, kosztowały £ 4,00.


Primark, kolczyki z motywem azteckim. £ 3,00.


H&M, kolczyki ćwieki, srebrne i złote, £ 1,99.

Dzisiaj miałam na sobie te z Primarka i wyglądają bardzo ładnie :) Także za kilka funtów obkupiłam się w ładną biżuterię ;D 

Jak Wam się podobają?
Które na tak, które na nie? ;D

15 komentarzy:

  1. czyżby styl bardziej rockowy? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie sa fajne :) krzyzy nie lubie ani w bizuterii ani na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Primarkowe są śliczne :) Koleżanka jedzie do Uk niedługo to chyba ja poproszę o nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetme te z primarka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o te z primarka genialne narawde;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się te z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, szczególnie te z Primarka :) Jeżeli chodzi o biżuterię jestem minimalistką- na co dzień tylko kolczyki, ale raczej skromne, nierzucające się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. musze się za tymi ostatnimi w HMie rozejrzec bo juz od dawna takie włąsnie za mna chodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są świetnie ;)
    ja jakoś nie umiem się przekonać do wiszących kolczyków :P

    ostatnio na wyprzedaży zakupiłam sobie kolczyki perełki w New Yorkerze 12 par za 7,95 zł i jestem z nich bardzo zadowolona :D pasują do większości stylizacji, bo są w różnych odcieniach i wielkościach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten styl rockowy jest teraz bardzo mocno promowany, w sieciówkach prawie wszytsko jest właśnie takie glam-rockowe ;) ten styl bardzo intensywnie promuje też np. Rihanna... ja osobiście go uwielbiam :) Ramoneska rlz! Też tak mam, miałam cały wór biżu która kiedyś była modna typu plastykowe naszyjniki, kolczyki itp i wyrzuciłam bo teraz zalatuje mi to bazarkiem hehe, kolczyki są super! ciekawe czy bedą w Rze te z H&M bo własnie takich potrzebuje... znając życie już pewnie wykupili :( Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie mi się podobają. jednak krzyży mam trochę, więc najbardziej przypadły mi do gustu z Primarku. ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są niesamowite! I to za takie pieniądze ! ;) Zazdroszczę kochana ;) Dodaję do ulubionych bo tutaj bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są świetne! Wkrętki lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !