30.09.2012

New in: River Island, New Look, H&M, Primark & Superdrug

Hej kochani ! :) Dzisiaj postanowiłam wybrać się na małe zakupy. Głównie zależało mi na jakimś ciepłym swetrze (ogólnie nie znoszę swetrów), bo w pracy czasami zimno i najzwyczajniej w świecie marznę :P Wpadło mi jeszcze w łapy kilka innych rzeczy, w szczególności, że był ze mną mój najlepszy doradca <3 Ok, więc wklejam zdjęcia i może Was coś zainteresuje :)


Na pierwszy ogień pójdą spodnie, które w sumie też miałam w planach :P Nie chciałam żadnych z Primarka mimo, że cena kusząca, bo albo są za duże w pasie, albo za długie, albo.. zawsze coś :P W H&M nie znalazłam żadnych ciekawych, ale za to w River Island jak najbardziej :D Mają piękny metaliczny kolor, super zamki i leżą idealnie. £ 45.00.


Znalazłam piękny sweter ! :D Cudowny, pięknie wygląda, idealnie dopasowany (nie lubię stylu oversize, gdzie giniemy w workowatych rzeczach), dlatego właśnie przymierzyłam i w sekundzie byłam w kolejce do kasy :) Futerko i pasek na plus :) H&M £ 24,99.


Te buty od razu wpadły mi w oko, są bardzo wygodne i od razu spodobały mi się złote zamki. Na obecną porę roku jak znalazł :D New Look £ 22,99.


Do ww. spodni albo również innych kupiłam "porządny pasek" :D Te cienkie z Primarka rozwalały mi się po kilku użyciach. New Look £ 2,99.


 Zwykły ciepły sweterek. Primark £ 5,00.


 Koszulki z długim rękawem pod dosłownie wszystko :P Marynarkę, żakiet, kurtkę, sweterek itp. Uwielbiam je. Primark £ 3,50/szt.


Rajstopy :D rozmiar L, ponieważ nie spada mi z tyłka :) No i 50, cieplejsze. Primark £ 2,50


Dostałam jeszcze voucher w H&M :))


No i skończyło się w Superdrug. Ogólnie obecnie z kosmetyków kupuję tylko to co muszę (oprócz lakierów ;) Odżywka 2fazowa, którą uwielbiam. Nowościami u mnie są krem do twarzy i chusteczki do demakijażu (miła odmiana od płynów). Ciekawa jestem jak się spiszą :) No i nowy eyeliner z Rimmel, ponieważ mój ukochany z Maybelline w słoiczku już nieco wysycha. Lakierom nie mogłam się oprzeć :D Mam 1 z Barry M i jestem z niego zachwycona, przed chwilą pomalowałam tym czerwonym i już widzę, że również jest rewelacyjny ! 1 warstwa i krycie całkiem niezłe :)

 Zadowolona z zakupów stwierdzam, że na zimę jestem już przygotowana ;)
do następnego :)

14 komentarzy:

  1. Takie same woskowane spodnie są w H&M o połowe tansze :) I to w kilku kolorach czarne, burgundowe.
    A z Primarka to polecam Ci rajstopy "COSY" są z polarkiem od środka, przez co są naprawdę cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy udane jak widać ;))
    Piękne buty;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super zakupy, najbardziej podobają mi się buty :) a Primarka brakuje mi w Polsce właśnie ze względu na tanie i dobrej jakości t-shirty i longsleeve'y, wytrzymują co najmniej 2,5 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn z tą jakością to jest różnie, kilka prań i bluzki się rozciągają i "tracą kolor", ale nie jest tak źle :)

      Usuń
  4. Wow ...ale zaszalałaś :) ja miałam takie woskowane spodnie z H&M i po kilku praniach już nie były woskowane:( teraz po pół roku wyglądają jak szmata i nadają się tylko na wyjście z psem.Twoje wyglądają na dużo lepsze jakościowo, ale i tak staraj się o nie bardzo dbać.Butki z New Looka są świetne ...zresztą cała reszta zakupów również, jak dobrze jest mieć przy sobie takiego dobrego doradce.buziolki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania dzięki za informację :) w takim razie będę je prać tylko na krótkim programie i delikatnych obrotach :D

      Usuń
  5. Lakierom z barry m tez niemoge sie oprzec. Jest ich tyle ze trudno sie im oprzec. Gdyby nie moja praca moglabym lakiery zmieniac codziennie;)
    Niestety na czas weekendow moge jedynie zaszalec.
    Kolorki ktore wybralas Kochana sa sliczne. Zakupy rowniez sa swietne. Ja jeszcze przed zimowymi zakupami. Musze jednak wziasc sie w garsc bo pogoda w Uk niestety nie sprzyja juz letniemu obuwiu i nietylko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, sweterek z primarka i te bluzki z długimi rękawami fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty mnie wręcz urzekły! ;) buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam jesienią i zimą nosić grube, kryjące rajstopy;) preferuje takie z polarem w środku;))

    świetne zakupy :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. jesienno- zimowe zakupy jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szaleństywo:)
    Otagowałam Cię. Będzie miło mi jeśli weźmiesz udział.
    http://77gerda.blogspot.com/2012/10/tag-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !