1.01.2013

Sale w River Island %

Hej kochani ! :) Witam Was już w Nowym Roku :) Mam nadzieję, że sylwester był udany i ten rok przyniesie nam tylko same dobre rzeczy :)
Dzisiaj będzie w temacie wyprzedaży. Jak dobrze wiecie boxing day (2 dzień świąt) obchodziłam w Polsce, więc na żadne zakupy się nie załapałam. Ale 2 dni temu postanowiłam rzucić okiem do pobliskiego River Island z nadzieją, że jeszcze coś znajdę i nie rozczarowałam się ;)


Pierwsza rzecz to fajna marynarka którą można ubrać do wszystkiego. Rękaw 3/4 + fajne kieszonki po bokach. Do spodni, sukienki, spódnicy, do pracy, do szkoły, wszędzie ;)


Następna rzecz to cudowna kopertówka ! Nie za duża, nie za mała, świetnie "leży w ręce", kolory klasyczne no i ta cena..


Z powodu obecnie ograniczonych fuduszy to by było na tyle :D Ogółem miałam zapłacić 55 funtów a zapłaciłam jedyne 25. I jak tu nie kochać wyprzedaży ;))


ps. zaglądnijcie na mój kanał, gdzie wczoraj pojawił się zwykło-domowy strój sylwestrowy ;))

Happy New Year !!!

5 komentarzy:

  1. Śliczna ta kopertówka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No prosze, jakie przeceny ;) bardzo udane zakupy widze! Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też byłam na przecenach i kupiłam ładne rzeczy w new looku i primarku (w tych małych są najlepsze kąski) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten blog, będę zaglądała tutaj ;]
    zapraszam do mnie: http://luuvmy.blogspot.com/
    wpadniesz na kilka sekund ? <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !