26.02.2013

Lush, BubbleGum, Lip Scrub

Hej kochani ! :) Dzisiaj przychodzę z wpisem na temat fajnego kosmetyku jakim jest scrub do ust z firmy Lush. Nie jest to nie wiadomo jak potrzebny produkt, ponieważ taki sam efekt możemy uzyskać miodem i cukrem ;) Natomiast ja jakiś czas temu postanowiłam go kupić i nie żałuję :)


Ogólnie ja firmę Lush bardzo lubię :) Chyba już każda z nas słyszała o tych kosmetykach. Ten scrub pachnie obłędnie tak słodko-cukierkowo, jest bardzo wydajny, dobrze peeling'uje nasze usta, a później możemy go zjeść ! Smakuje jak lizak, chociaż jakoś ja nie przepadam za spożywaniem suchego naskórka ze swoich ust
:D



Samo opakowanie również mi się podoba. Zawiera 25 g produktu. 
Handmade with fresh ingredients: Castor Sugar, Organic Jojoba Oil (Simmondsia chinensis), Methyl lonone, Flavour, Colour 45410, Colour 45380.


;)) Firma Lush charakteryzuje się właśnie świeżymi, ręcznie robionymi kosmetykami. Sklep niestety jeszcze nie jest dostępny w Polsce. Strona angielska: https://www.lush.co.uk/ Kocham ich bubble bars i bath bombs :))


Ogólnie ten kosmetyk to taki słodko różowy cukier :) Bardzo go lubię, szczególnie teraz, gdy zimą usta są narażone na wiele czynników atmosferycznych i tworzą się brzydkie suche skórki. Kosztuje on około 5 funtów. 

Mieliście jakieś kosmetyki z tej firmy, które przypadły Wam do gustu? Ja mam obecnie również szampon w kostce, ale nie jestem z niego zadowolona.

Zapraszam również tutaj:
Mój facebook: KLIK
Youtube: KLIK
Instagram: KLIK

pozdrawiam :*

11 komentarzy:

  1. też sobie go ostatnio kupiłam i uwielbiam go ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak... szkoda, że LUSH'a nie ma w Polsce.


    http://alotofsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio, gdy byłam w londynie to odwiedziłam lush i sama nie wiedziałam co kupić, wielka szkoda, że nie wpadł mi wtedy w oko ten scrub do ust, na pewno by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo apetycznie :)
    taki fajny gadżet.
    a Ty masz akurat kosmetyk robiony przez Polaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten scrub,jest fajny,aczkolwiek bardziej jako gadżet niż niezbędnik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lush jest swietny!Ja tez mieszkam w UK i czesto kupuje maski do twarzy i odzywki do wlosow.:)
    http://apieceofjustine.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio również kupiłam ten scrub jest świetny i ten zapach ! Chociaż smakuje dziwnie;)
    Kupiłam również peeling do twarzy i maseczke owsianą z bananem i kiwi <3
    Nie długo recenzja tych produktów. Ale już po paru użyciach moge powiedzieć,że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ochote go kupic :) bo wiem ze jest bardzo wydajny wiec dobrze wydane pieniazki
    zapraszam tez do siebie na bloga bedzie mi bardzo milo]
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze okazji używać niczego z Lusha, ale o tym peelingu słyszałam wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !