19.02.2013

Bardzo dobry drogeryjny TOPCOAT

Hej kochani ! :) Bardzo długo szukałam dobrego topcoat'u, czy lakieru nawierzchniowego, który: będzie paznokcie nabłyszczał, przedłużał trwałość lakieru, szybko wysychał i był w korzystnej cenie. Na ratunek przyszła firma Rimmel :)


Jest to: Rimmel, Pro Super Wear, Ultra Shine Topcoat (Nabłyszczający lakier nawierzchniowy przedłużający trwałość lakieru). Kupuję go za około £ 4,50-5.00.
Stosuję go na 2 warstwy pomalowane jakimkolwiek lakierem. Najlepsze w moim przypadku jest to, że niektóre lakiery (np. pastele z firmy art de lautrec) nie wysychają na moich paznokciach nawet przez kilka godzin ! Wtedy zazwyczaj rano, gdy widzę odgniecioną pościel, przychodzi mi z pomocą ten topcoat. Kładę na paznokcie cienką warstwę, która schnie bardzo szybko ! Wspomagana zimną wodą (czasami moczę paznokcie w bardzo zimnej wodzie, wtedy lakier momentalnie wysycha), warstwa lakieru nawierzchniowego wygląda pięknie w krótkim czasie. Oczywiście po "pościelowych wzorkach" nie ma mowy, a paznokcie pięknie błyszczą i lakier trzyma się nieco dłużej :) Dlatego teraz wieczorem mogę malować paznokcie jakimkolwiek lakierem i idę spać nie martwiąc się, że coś się odgniecie i cały manicure pójdzie na marne. Rano kładę topcoat i problem z głowy.
ps. właśnie nie wiem dlaczego niektóre lakiery nawet przez kilka godzin nie wysychają na moich paznokciach.. później wystarczy, że w coś pukne i dziura w lakierze gotowa, albo właśnie rano oglądam odbitą pościel, kładę dwie cienkie warstwy, więc nie wiem czy leży problem :P zresztą teraz to już nie ważne :D


Jest bardzo wydajny, ma fajną konsystencję, która zarówno nie rozlewa się po płytce paznokcia jak i nie jest gęsta. Gruby pędzelek dodatkowo ułatwia aplikację. W dodatku ten topcoat jest bardzo wydajny, poprzedni wystarczył mi na kilka miesięcy. Na KWC możecie poczytać również bardzo dobre recenzje na jego temat klik

Jaki jest Wasz ulubiony topcoat? :) Używałyście tego?

pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. rimmeli to świetne lakierki więc wcale się nie dziwię, że mają też dobry top coat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i rzeczywiście jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Essie Good to Go.
    my favorite;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Essie Good to Go;)
    ewidentnie mój faworyt.!!!

    wszysciutko schnie minutkę i kazdy lakier trzyma się ponad tydzień;)

    tylko 35zł/buteleczkę troszkę odstrasza, ale warto;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nieufnie podchodziłam do tego rodzaju produktów nie wierząc, że mogą one przedłużyć trwałość lakieru itp. Również mam problem z niedosychaniem lakieru i odbijają mi się wzorki na paznokciach, przez co nie chcę nakładać zbyt wielu warstw. No i teraz mam problem, bo nie używałam w swoim życiu wielu top coatów i nie mam rozeznania na rynku, które lakiery nawierzchniowe są godne uwagi. Dzięki Twojej rekomendacji poszukam w drogerii powyższego top coatu Rimmel. ;-)) Mam nadzieję, że znajdę go i u nas no i że sprawdzi się u mnie równie dobrze. :D Wszyscy polecają preparaty typu Seche Vite a nie chciałabym przepłacać i w dodatku dochodzą koszty przesyłki. A Rimmela wszędzie łatwo można dostać i w przyjaznych cenach. :D:D
    Jeszcze raz dzięki za recenzję i pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wiedzieć, że istnieje jakiś dobry top coat w przystępnej cenie :) a już chciałam zamawiać na allegro seche vite albo Essie Good to Go ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ich 60-tki, co do topa to jestem wierna Seche Vite :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny plus dla Rimmela. Coraz bardziej lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie sie topcouty nie trzymają :(

    OdpowiedzUsuń
  10. oo masz również blogaska;D super obserwuję Cię !!! Na yt to hohoho juz bardzo długo buzka .Zapraszam do mnie. Również mieszkam w Uk. ;) miłego dnia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie miałam. Jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie srednio sie sprawdzil bo bardzo szybko zaczął gęstnieć i pól butelki do kosza poszlo, ale pedzelki maja rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ciągle szukam swojego topcoat. bo uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, ale nie cierpię gdy mi odchodzi lakier. ggrrr ;<

    http://moda-i-gotowanie.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ten problem z wysychaniem lakierów... wkurzyłam się i kupiłam wysuszacz Sally Hansen, ma dobre opinie i jutro go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybiorę się do Rossmanna, mam nadzieję, ze jest dostępny w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie miałam zamiar kupić essie good to go, ale teraz raczej sie wstrzymam i wypróbuję ten z rimmela. zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !