30.06.2013

Zakupy - Victoria's Secret ♥

Hej kochani ! :) Kilka dni temu odwiedziłam sklep Victoria's Secret na Bond Street. Powiem Wam, że już od dawna miałam mega chrapkę na te wszystkie cudeńka, ale niestety ceny przerażają (np. 2 biustonosze w cenie 50 funtów to trochę sporo :P). Ale trafiłam na ekstra promocje i kupiłam sobie same cudowne perełki :-) Jestem bardzo zadowolona.



Piękne duże różowe torby obłożone papierem, żeby nie było widać zawartości ♥


Od zawsze chciałam wypróbować kosmetyki z tej firmy. I tak wpadł mi w ręce zestaw, w którego skład wchodzi: Body Lotion, Body Spray & Body Wash. Zgadnijcie ile kosztował... :D Uwaga.. tylko £ 3,50 !!! byłam w totalnym szoku ! To jak za kilka złotych :D Drugi postanowiłam od razu zabrać z myślą o rozdaniu dla Was <3


Kolejną rzeczą był piękny (letni?) kuferek :) Nie posiadam nic w takim stylu, więc przygarnęłam go z przyjemnością...


..w środku znalazłam kolejny zestaw 3 kosmetyków o innej nucie zapachowej ! Za całość dałam tylko 7 funtów ! omg :D


Kolejną rzeczą są perfumy <3 Mają intensywny, letni, mega kobiecy i słodki zapach :-) % 12 funtów


Następnie postanowiłam zaszaleć i kupiłam portfel :D Mój z River Island byłby oczywiście ok, gdybym nie wpadła na 'genialny' pomysł, żeby wybrać go w pralce.. Nie muszę mówić co stało się z papierem w środku ;P Dlatego gdy zobaczyłam ten wiedziałam, że już nie oddam, ale gdy zobaczyłam cenę to już w ogóle :-) Był przeceniony z 88 funtów na 22 ...... No i jest pięknie zapakowany w oczywiście różowe pudełko ;P


Ostatnią rzeczą są majteczki :D Victoria's Secret słynie z pięknej bielizny, więc nie mogło by się bez tego obyć ;) 5 par za 20 funtów, kupiłam na promocji, ponieważ normalnie za 1 parę płacimy 7.

Powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona z tych rzeczy :-) Zawsze ta firma wydawała mi się kolosalnie droga i nieosiągalna :) Obecnie od miejsca mojej pracy mam do tego sklepu 3 min spacerkiem, więc będę go na pewno odwiedzać :D Sam sklep wygląda bajecznie ! 3 piętrowy, oszklony na czarno, różowe elementy, itp :) cute ♥ Będę się czaić teraz na inne rzeczy ;-)


A tutaj zapraszam Was na filmik, gdzie oprócz tych zakupów pokazuję jeszcze inne np. łowy z Forever21, Zary, buty z Aldo, ubrania z New Look i parę rzeczy z Primarka:




do następnego ♥

12 komentarzy:

  1. uwielbiam VS głównie za zapach i bieliznę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow <3 zazdroszczę zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE ZAKUPY,PRZEPIEKNA TOREBKA I PORTFEL

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię VS- może dobrze trafiłam, ale ich majtki nie chcą się zniszczyć, a do tego są bardzo wygodne. Podobnie jak torebki z zestawów. Kupiłam lata temu mamie taki zestaw na lotnisku- mama torbę uwielbiała, nosiła więc bardzo często, a torba służyła jakieś 4 lata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci !! Przez Ciebie Chcę teraz leciueć do Londynu! <3
    Perfumy z VS są wspaniałe niestety ciężko je zdobyć w Polsce. Wspaniały post i nagrywaj więcej takichg filmików :D
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy :) Najbardziej podoba mi się torebka i portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie stac mnie na takie luksusy jak VS :D ;D ale jak za to na promocjach jak widac sie mozna obłowić! ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zostalas odtagowana zapraszam http://beautyfreax.blogspot.gr/2013/07/liebster-blog-tag-od-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bylam kiedyś w tym sklepie I rzeczywiście wygląda ślicznie. Idę dziś sprawdzić czy coś tam jeszcze zostało z tych promocji. Może I ja dzisiaj opuszczę to miejsce z różową torbą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze sie wybrac :) szkoda tylko ze nie ma w mojej okolicy zadnego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !