07.10.2013

Ulubiony balsam do ciała - Eveline Cosmetics, Spa Professional

Hej kochani ! :) Dzisiaj będzie o kosmetyku, który już ostatnio wychwalałam na YouTube. Mianowicie będąc w maju w Polsce w Rossmannie kupiłam balsam do ciała Eveline Cosmetics z serii Spa Professional i był o zapachu kwiatu lotosu. Ja te balsamy doskonale pamiętam z czasów, gdy mieszkałam w Polsce, ponieważ kupowałam regularnie za każdym razem nowe opakowanie ;) I oczywiście znów się nie zawiodłam i balsam stał się od razu moim ulubieńcem ! Natomiast w sierpniu również od razu pobiegłam do Rossmanna po nowe opakowanie i tym razem padło na...


..ten o zapachu Orchidei & Kokosu ;) Jest to nawilżający balsam do skóry normalnej (mam suchą, ale ten sprawuje się równie dobrze!). W Rossmannie ogromna butla tego kosmetyku kosztuje tylko około 17 złotych, a na promocji kupiłam go za około 12. Warto zaznaczyć, że opakowanie ma aż 500 ml i posiada wygodną pompkę ! Kocham ten balsam (mam skórę atopową, bardzo wymagającą) za:

  • za to, że zawsze po umyciu pięknie nawilża moje ciało
  • na drugi dzień rano efekt pozostaje taki sam
  • nie powoduje żadnych reakcji uczuleniowych
  • pięknie pachnie ! i mówię o każdym balsamie, a zapachów do wyboru jest mnóstwo
  • posiada cudowną, delikatną konsystencję
  • cena, opakowanie i pojemność ♥



Taki balsam wystarcza mi na okres około 2 miesięcy przy codziennym stosowaniu. Jest bardzo ekonomiczny, ponieważ posiada lekką konsystencję, która dobrze się rozprowadza po ciele i szybko wchłania. Dodatkowo gdy balsam nam się kończy, można odkręcić pompkę i bez problemu wydobyć resztki kosmetyku.


Składniki aktywne:
- Ekstrakt z orchidei – bogaty w polisacharydy – naturalne źródło energii dla komórek skóry, wspomaga odnowę komórkową, redukując oznaki starzenia, zapewnia witalność, ujędrnienie i blask.
- Olej kokosowy – posiada właściwości regeneracyjne, nawilżające i wygładzające. Uspokaja i relaksuje.
- Masło shea – podobnie do naturalnych lipidów skórnych przeciwdziała wysuszeniu, ujędrnia i głęboko regeneruje.
- Witaminy A + E + F – antyoksydanty – hamują proces starzenia, utrzymują optymalny poziom nawilżenia skóry, poprawiają elastyczność naskórka.


Na stronie producenta możecie znaleźć informację na temat innych zapachów z tej serii:
A najlepiej to zachęcam wybrać się do Rossmanna i wybadać teren ;-)

Spokojnie mogę stwierdzić, że są to moje ulubione balsamy do ciała, ze wszystkich jakie testowałam w swoim życiu ! ♥

6 komentarzy:

  1. Mam dokładnie ten sam i jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Je też uwielbiam ten balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak skończe aktualny to może się skusze, a najlepiej poczekam na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej koniecznie muszę go wypróbować jak będę w Pl ! :) Duuuży plus za pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi there! I'd like to invite you to my blog about cooking, baking, fashion, my daily diary, beauty and lots of next things...especially eating disorders and real life. Don't worry, u can translate my blog to your language on my webpage. Have a nice time :)! Andie xoxox

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te balsamy :) Aktualnie mam również Orchidee i kokos :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !