12.02.2014

Kilka zmian i nowości w pokoju ;-)

Hej :-) Nie wiem czy śledzicie mnie również na YT, ale jakiś czas temu pokazywałam tam swój pokój, czyli nagrałam filmik pt: Room Tour, który możecie obejrzeć tutaj:


A teraz nadszedł czas na malutkie zmiany ;-) Mam nadzieję, że coś Was zainspiruje :)


Po pierwsze trzeba było kupić jaką szafkę pod klatkę z chomikiem ;-) (więcej na jego temat tutaj -> KLIK) Dlatego wybraliśmy się standardowo do Ikei i kupiliśmy coś idealnego, ponieważ jest doskonałej wielkości, ma 3 duże szuflady i świetnie pasuje ;-) Jest to szafka o nazwie TRYSIL i kosztowała 45 funtów. Tak jak widzicie na zdjęciu chomik zajmuje czołowe miejsce pomiędzy toaletką a biurkiem ;-)


W sklepie o nazwie Hobbycraft (ich strona -> KLIK) dokupiłam 2 pojemniczki, 2 już były więc teraz mam komplet, a jeden zobaczycie za chwilę ;-) Teraz wszystkie pędzle i podstawowe kosmetyki do makijażu są pod ręką ;-) Koszt 1,50 za szt ;-)


Tak więc kolejny pojemniczek swoją drogą piękny i słodki ma takie oto zastosowanie ;-) Kupiłam również w Hobbycraft białe róże wykonane jakby z miękkiej pianki, ale dosyć sztywnej więc wszystko się ładnie trzyma :) Związałam je kokardką, nasypałam do środka UWAGA: odrobinę bułki tartej :D (polecam drobno zmieloną) i tak wsadzone trzymają się idealnie ! Kosztowały 1,50 za sztukę.


Wyglądają jak żywe i pięknie ozdabiają pokój :) To moje ulubione kwiaty :)


Kolejną rzeczą będzie taki słodki powiedzmy lampion, zapłaciłam za niego tylko 3,50 f. Idealnie pasuje do reszty :)


A to zrobiłam sobie sama ;-) Ramkę dostałam od mikołaja i po prostu wydrukowałam taki oto napis i gotowe :) Proste słowa a jakie wymowne ! Bardzo ładnie to przyozdabia pokój ;-)


Ostatnią nowością będzie poduszka z Primarka :) Jest bardzo miękka, trochę pluszowa, więc nie mogłam jej nie kupić ;) Kosztowała 3 funty.


Jeśli macie ochotę zobaczyć mój dzisiejszy film w tym temacie i rzucić okiem na całość jak to wygląda w pokoju to zapraszam ♥



Niewielkim kosztem można ładnie przyozdobić pokój ♥
Jak Wam się podoba? 


Zapraszam na mój kanał, koniecznie Subskrybuj a będziesz na bieżąco z filmami:

Facebook:

Instagram:



9 komentarzy:

  1. Faktycznie te róże wyglądają jak prawdziwe! Jestem pod wrażeniem, szkoda tylko, że nie wydzielają zapachu ;-) Czuję się skuszona, ale czy są inne kwiaty w Hobbycraft?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie nosi na zmiany, chyba faktycznie trzeba zajrzeć do ikei ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie to wszystko wygląda :) zazdroszczę pokoju..... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo u ciebie bieli, uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę podaj link do tych pojemników na pędzle z sercami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kochana :-* Zaraz włączam filmik. A białe róże to na równi z bzem moje ulubione kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba taki pokoik :) wszystko fajnie uporządkowane. Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, te róże wyglądają rzeczywiście jak żywe, super! Zabieram się za przeglądanie tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jak zamówie ten biały pojemniczek z tej strony to dojdzie do Polski? :)
    Bardzo Cię prosze o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !