6.02.2014

Przegląd paznokci ♥

Hej :-) Ostatnio stwierdziłam, że dawno na moim blogu nie było postu w temacie paznokci ;-) Dlatego postanowiłam, że moje pazury będą fotografowane na bieżąco ;-) Paznokcie maluję co 2-3 dni, więc kolory zmieniam często. Mam nadzieję, że moje propozycje Wam się spodobają, a jeśli któryś lakier szczególnie to koniecznie dajcie znać :)


Rimmel, 60 seconds, Central Love Heart 


Kiko 389


Biały La.Colors, na to Top Coat Rimmel super Wear


Rimmel Lasting Finish Pro, 420


Essie - Splash of Grenadine


Essie - Ballet Slippers


Jeśli macie problem, żeby zapuścić mocne i zdrowe paznokcie, to tutaj podpowiadam jak to zrobić ;-)

do następnego ♥

22 komentarze:

  1. mam ten sam z rimmela co Ty na pierwszym zdjeciu. I uwazam je sie super. Cala kolekcja 60sekund mnie zachwyca bo naprawde schna szybko i maja piekne kolory.;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo ładne. Wszystkie mi się podobają i pewnie na jakieś z nich się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony odcień zawsze pięknie prezentuje się na paznokciach. Bardzo podoba mi się również zestawienie nr 4.

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękne masz pazurki, odcień czerwieni Rimmela bardzo mi się podoba!.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten lakier z kiko wygląda obłędnie! uwielbiam wszystko co niebieskie i wszystkie jego odmiany na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie "czaje się" na jakąś fajna czerwień. Muszę się bliżej przyjrzeć tej w Rimmel fajnie wygląda na fotce;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten ostatni essiak fajnie, schludnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż nie wiem które najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzą mi się takie paznokcie :)
    piękne!!! Po proszę o więcej takich postów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wygląda ta czerwień od Rimmela, ja właśnie za czerwienią się jakąś rozglądam, bo klasyk, a akurat nie mam już:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmywacz z Biedronki był genialny! Ale już go wycofali :( Teraz używam zielonego z Isany :)

    Kornela, znalazłam Cię na YT dzięki filmikowi o angielskim z Tomem, baaaardzo mi się spodobał Twój kanał i blog! Jednej nocy siedziałam i obejrzałam większość filmów ;) Dzięki, że jesteś :*

    Pozdrawiam :)

    http://opowiescistypendialnepooja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Splash of Grenadine - jak dla mnie Twoje pazurki wyglądają z nim mistrzowsko !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kilka propozycji mi się podoba, szczególnie french i zdobienie na ciemnym lakierze :) bardzo w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podobają mi się Ballet Slippers i granatowe z jednym paznokciem ozdobionym srebrnym "konfetti" :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiez z essie boski !

    youngster-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ten Kiko po prostu cuudo ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kolorki :) Bardzo lubię lakiery essie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili http://kosfash.blogspot.com/. Dodaję do obserwowanych oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! :) Czyżby otworzyli już salon Kiko na Regenst st?

    OdpowiedzUsuń
  20. ten ostatni z essie ładnie wygląda :).
    Nagrywaj częsciej , bardzo lubie Cie oglądać na yt :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !