17.03.2014

Bardzo dobre lakiery do paznokci tylko za £1 / 5-6 zł !

Hej ! ;-) Dzisiaj będzie post paznokciowy :) Otóż muszę się z Wami podzielić tym, że ostatnio "odkryłam" świetne, mini lakiery do paznokci w mega rozsądnej cenie. Można je znaleźć w Superdrug w szafach marki MUA (Make up Academy) tylko za £1 ! Zazwyczaj podchodzą do takich lakierów z "dystansem" (uwielbiam jeszcze lakiery La. Colors też są w tej samej cenie i można je dostać w perfumeriach o nazwie Beauty Base w UK), ponieważ lubię lakiery a) dobrze kryjące, b) z szerokim pędzelkiem, c) szybko wysychające, d) w miarę długo utrzymujące się na paznokciach, e) w rozsądnej cenie.
I tutaj pytanie, czy te lakiery spełniają te wymogi?

Kolory jakie posiadam (jeszcze mam niebieski nieprzetestowany):


Bright Coral - piękny lekko neonowy, koralowy odcień


Natural Days - cudo ♥ różowo-mleczny kolor, idealny dla mojego odcienia skóry


Pistachio ice cream - miętusek, uwielbiam miętowy lakier!

  1. podczas pierwszej warstwy lakiery twarzą prześwity, ale druga warstwa nałożona "solidnie i konkretnie" wszystko pokrywa
  2. lakier szybko wysycha! kilkanaście minut i z głowy
  3. utrzymuje się standardowo
  4. nie odpryskuje i nie "schodzi" z paznokci
Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona, a jak wiecie jestem lakieromaniaczką, mam ich całkiem sporo, więc mam porównanie. Zaznaczam, że jak za £1 lakiery są naprawdę dobre! Spokojnie dorównują tym np. z Rimmel. 
Także dziewczyny mieszkające na wyspach - zachęcam do przetestowania :-)
A tym, które nie mieszkają polecam kupić je online albo poprosić rodzinę czy znajomych o małą przesyłkę ;-)

Tanie i dobre

16 komentarzy:

  1. Na pierwszym zdjęciu myślałam, iż to lakier essie, piękne odcienie. Szkoda,ze nie mieszkam w Anglii .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki ;) nie umiem wybrać najładniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście łudząco przypominają lakiery z Essie :) A gama kolorystyczna jest świetna. Na pewno przy kolejnym zamówieniu skuszę się na jakiś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. też je ostatnio odkryłam i widzę, ze skusiłyśmy się na te same odcienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdę mówiąc, sądziłam, że w Anglii mają większy wybór kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj ;) Będę za miesiąc przejezdnie w Londynie. Będę miała jakieś 2 godzinki ( co prawda z walizką )żeby coś zobaczyć lub gdzieś usiąść i podziwiać. ;) Punkt startowy London Victoria, polecisz coś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tez te buteleczki kojarzyły sie z ESSIE :) widziałąm je wiele razy w superdrug ale jakos sie nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze ich nie widzialam u mnie w Superdrugu, ale fakt jest taki ze kolo mnie te sklepy sa BARDZO slabo zaopatrzone w produkty mUA. Szafy ciagle puste stoja.. Za to lubie lakiery Collection, kolor Fruit salad moj ulubiony!
    Widze ze n a 1 zdjeciue masz chyba glitter Barry M :) Jesli to nie on (ale na 99% wydaje mi sie ze tak), to jest on moim NAJ NAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno chciałam przetestować, ale nie wiedziałam czy warto.. Teraz już wiem, że się na nie skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łooo ten środkowy kolorek jest przepiękny! Muszę odwiedzić Bootsa - mam nadzieję, że znajdę te lakierki i u nas :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej!
    Przepiękne te kolory!! W Krakowie odkryłam fajne stoisko, gdzie można kopić lakiery po 3 zł :) Golden Rose. niestety są one w mniejszej pojemności niż Te, które Ty kupiłaś :) i mi również buteleczki skojarzyły się z essie :D
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!
    Przepiękne te kolory!! W Krakowie odkryłam fajne stoisko, gdzie można kopić lakiery po 3 zł :) Golden Rose. niestety są one w mniejszej pojemności niż Te, które Ty kupiłaś :) i mi również buteleczki skojarzyły się z essie :D
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej!
    Przepiękne te kolory!! W Krakowie odkryłam fajne stoisko, gdzie można kopić lakiery po 3 zł :) Golden Rose. niestety są one w mniejszej pojemności niż Te, które Ty kupiłaś :) i mi również buteleczki skojarzyły się z essie :D
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne! Zapraszam do siebie na patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś te lakiery i nie byłam nimi jakoś zauroczona. Może zrobię kolejne podejście ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !