3.11.2014

Ładna, tania i prosta jesienna dekoracja do pokoju

Hej ! :-) Jeśli nie macie pomysłu na prostą, ładną, efektowną, niedrogą i bardzo ładnie pachnącą jesienną dekorację do pokoju to dobrze trafiliście :D Dzisiaj pokażę Wam swoją i mam nadzieję, że kogoś tym zainspiruję ;-)


Oczywiście jeśli mamy okres jesienno-zimowy to w moim pokoju nie obędzie się bez świec. I w tym tkwi cały sekret :D


2 duże białe dla ozdoby kupiłam w funciaku, więc kosztowały po £ 1. 


Suszone i pachnące liście i kwiaty kupiłam w sklepie z rzeczami do domu tylko za £ 0.99 ;-)


Świeca czyli gwóźdź programu :) Cudowna w pięknym kolorze o zapachu ciepłych jabłek w cieście ;D Uwielbiam tego typu zapachy na okres jesienno-zimowy. Święcę kupiłam w TkMaxx tylko za £ 5.99.


Kupiłam również w TkMaxx ten talerzyk na przecenie za bodajże £ 2. Na koniec wystarczy wszystko ustawić na swoje miejsce i gotowe! :-)


Ozdoba nie dość, że ładnie wygląda, pięknie pachnie to również stwarza świetny "ciepły" klimat w pokoju ♥

10 komentarzy:

  1. Kornelka jak ta świeca z TkMaxxa? Zapach intensywny, długo się utrzymuje? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirowałaś mnie :-) Fajny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świece niejednokrotnie potrafia poprawic zimowo- jesienny nastroj :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł... bardzo lubie palić świeczki zapachowe! Dają mega klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. JA tez musze wyruszyc na poszukiwania swiec i zrobic ladny stroik badz swiecznik do pokloju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio przekonałam się do świec ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, super wygląda :) muszę zrobić coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam świeczki o takim zapachu, szczególnie na zimowe wieczory!:) http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !