26.11.2014

Świetne konturówki z Essence tylko za 5 zł!

Hej ! ;-) Dzisiaj będzie na temat małego, kosmetycznego odkrycia. Otóż kilka tygodni temu przechodząc obok stoiska Essence, "rzuciły" mi się w oczy konturówki do ust. W ogóle ostatnio miałam ochotę sobie jakieś kupić, więc w jednej chwili byłam zdecydowana ;-)


Kilka odcieni było wyprzedanych, ale te co kupiłam są jak najbardziej trafione! Piękne kolory na jesień, po pierwsze cudna, soczysta czerwień 14 Femme Fatale, a po drugie piękna jagoda 15 Honey Berry


Czerwień jest naprawdę przepiękna. Lekko malinowa, soczysta i może odrobinę "neonowa". Gdy miałam ją w pracy na ustach, to od razu koleżanki zadawały pytania co do za cudo ;-) 


Drugi jagodowy odcień, jest kolorem, który od dawna szukałam. Prześliczny odcień na okres jesienno-zimowy. Uważam, że ten kolor w miarę mi pasuje i nawet przy ekstramalnie jasnej cerze nie wyglądam jak z horroru :D

zdj. google/grafika

Opis produktu:

  • rewelacyjna cena! tylko 5 zł!!! lub 0,99 p.
  • plus za w miarę duży wybór odcieni
  • kredka podczas aplikacji jest dosyć miękka
  • ale jest na tyle twarda, że nie ma mowy o łamaniu się, czy rozlewaniu podczas nakładania
  • super trwałość! 4 h w doskonałym stanie (jak za taką cenę, nie oczekujmy cudów)
  • można wypełniać całe usta lub tylko zaznaczyć kontur, w pierwszym przypadku ma bardzo nasycony kolor 
  • nie wylewa się poza kontur ust 
W Polsce można ją kupić w drogerii Natura, natomiast w Anglii w Wilkinson.

 zdj. google/grafika

zdj. google/grafika

Wybór kolorów jest spory, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Ja mam dwie z powyższego zdjęcia i muszę koniecznie kupić kolor 07 i nudziak 11. 
Dla osób, które nigdy nie dały się przekonać co do czerwieni to polecam wydać te kilka zł i wypróbować kredkę na swoich ustach ;-) Jestem pewna, że wiele z Was będzie zadowolonych zarówno z kosmetyku jak i z efektu :D

Kolejny raz stwierdzam:
Tanie i dobre

7 komentarzy:

  1. Ja posiadam odcień Satin Mauve i bardzo go lubię.
    ale ta czerwień jest boska! zresztą ładnemu to i we wszystkim ładnie i obie prezentują się na Tobie super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super konturówki. :) z przyjemnością sama je wypróbuje. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory, chętnie się zainteresuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. W przyszłym tygodniu idę zapolować na jagódkę! chociaż pewnie i czerwień też kupię:) oba kolory są piękne, a za taką cenę, to nie ma się co zastanawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory na pewno skuszę się na 15 Honey Berry.
    Pozdrawiam
    Styleofmartilife

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes super kobietką!
    Uwielbiam czytać Twojego bloga, codziennie śledzę Cię na insta, oglądam filmiki.
    Proszę o więcej ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam ostatnio upolować 11 i 07 ale niestety nie było już tych odcieni,będę próbowała dalej !
    Śledzę Cię od dłuższego czasu i uwielbiam Twoją działalność internetową swoimi filmami i postami zmotywowałaś mnie do założenia własnego bloga,Dziękuje i zapraszam do siebie na recenzję masełka z TBS. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !