17.02.2015

Poszukiwania idealnego koloru 'nude'

Hej ! ;-) Jak wiecie nie przepadam za bardzo jasnymi kolorami na ustach. Wynika to z koloru mojej karnacji (ściana, mąka, co kto woli :D), ciemnej oprawy oczu i włosów. Niemniej jednak podoba mi się makijaż, gdy mamy nieco bardziej podkreślone oczy i jasne usta, wpadające w beż czy jasny róż.
I tutaj zaczynają się schody :D Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie zakup właśnie mojej pierwsze, idealnej pomadki 'nude'. Drogerie oferują mnóstwo tego typu produktów, ale zawsze wychodzę z niczym (za to 10 pomadka w kolorze fuksji czemu nie :D). Ale może w końcu pomału, pomału, coś uda mi się upolować. Również taki kolor świetnie nadaje się na co dzień czy do pracy, więc zawsze miałabym go pod ręką w torebce.. Tylko pytanie.. co wybrać? 
ps. podchodów do pomadek nude miałam kilka.. zawsze kończyły się tak samo: nie polubiliśmy się, ale wynika to chyba ze złego doboru koloru..


Ostatnio będąc w MAC wpadły mi w oko dwie propozycje. 

 zdj. google/grafika

Pierwsza z nich z lewej strony: Angel o wykończeniu Frost. Wpada bardziej w typowy odcień 'nude', ładnie wygląda, ale nie przekonuje mnie jej wykończenie. Mam jedną pomadkę o wykończeniu Frost i jest najgorszą z całej mojej 'kolekcji' pomadek MAC. Ładnie się błyszczy, daje metaliczne wykończenie, lecz nie jest tak nasycone jak np. wykończenie matowe czy cremesheen. 
Ale pomadka o tej nazwie, ma stałe ogromne grono wiernych fanek i jest najpopularniejszą i najbardziej rozchwytywaną pomadką o wykończeniu frost.. Może warto się przekonać?

zdj. google/grafika
  
Druga z prawej strony to pomadka o nazwie Please me o moim jednym z ulubionych czyli matowym wykończeniu. Lubię je za to, że możemy uzyskać efekt matowy, a w połączeniu z błyszczykiem mamy 2w1. Dodatkowo matowe pomadki są świetne napigmentowane i wystarczy jeden ruch produktem i usta mają nasycony kolor. Ale w tym przypadku niestety nie podoba mi się odcień.. sam w sobie jest śliczny, ale szukam właśnie czegoś bardziej neutralnego, a nie różowego.


Ostatnio wpadła mi w oczy w Boots seria pomadek od Maybelline Color Sensational Stripped Nudes i są to jak nazwa wskazuje typowe odcienie nude. Modelka na zdjęciu powyżej w tym kolorze wygląda ślicznie, ale czy mi jakikolwiek będzie pasował? :D

zdj. google/grafika

Chyba nie pozostaje mi nic innego jak przejść się po raz kolejny do Boots i dopasować odcień, który najbardziej będzie mi odpowiadał, co na pewno łatwe nie będzie, no ale kto wie.. ;-)

Pytanie dla dziewczyn, które mają podobny typ urody jak ja..
znalazłyście swoją idealną pomadkę nude? 
Jeśli tak to koniecznie podzielcie się ze mną co to za cudo :D

10 komentarzy:

  1. Cudne kolorki :) http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Popatrz na MACowe: Creme Cup, Syrup, Patisserie, Peach Blossom, Lovelorn :) Patisserie i Peach Blossom najbardziej mi pasują do opisu Twojego idealnego nude :) Nie za brązowy, nie za różowy, nie za brzoskwiniowy. Taki w sam raz :) Creme Cup to tpowy odpowiednik Angel ale o innych wykończeniu. Syrup to taki pochmurny róż, śliczny. Lovelorn to średni róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Źródłem zdjęć ust nie jest Google Grafika tylko Temptalia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten jaśniejszy kolor bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kornelka, mam bardzo podobny typ urody do Twojej i powiem Ci tez mi ciezko z doborem nudziaka takiego typowego w odcieniu brazu... Jedny nudziak w mojej kolekcji to Sunstone z Estee Lauder - dosyc ciemny braz, ale z domieszka rozu i zlotym polyskiem, fajnie wyglada, ale dalej szukam tego idealu :) Daj znac jak cos wybierzesz w Bootsie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 732 wydaje się byc idealna :) a z maca zdecydowanie bledszy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Please me jest piękna :) Nie przepadam za nudziakami na ustach, pewnie dlatego, że sama wyglądam w nich strasznie ;) D.

    OdpowiedzUsuń
  8. 732 jest śliczna ! U mnie też post o pomadkach co prawdanie nudziakowych ale i takie sie trafiają ! Kornelo tak czy siak Tobie ślicznie w fuksjach !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A myślałaś o Mac Creme Cup? Jest podobny do Angel, ale ma inne wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !