18.12.2011

Free Sunday - OOTD

Hej kochani ! :) Dzisiaj wreszcie miałam dzień wolny od pracy i szkoły ! :) Korzystając z tego postanowiliśmy wybrać się po świąteczne prezenty :D Do Polski już paczkę na mikołaja wysłałam dawno, a teraz przyszedł czas na prezenty dla nas pod choinkę. Przyznam, że był niemały kłopot pt: co kupić, ale jakoś wybrnęliśmy :) (musiałam kupić chłopakowi, jego mamie, siostrze i bratu). Zdjęć nie ma, bo nie mogą zobaczyć, bo do Wigilii jeszcze przecież 6 dni :D Już popakowane leżą spokojnie pod choinką :)
ha ! jeden mój prezent już znam :D mój mikołaj się wygadał, bo męczyłam go 2 godziny :D czeka na mnie nowy aparat nikona :) więc wreszcie będę robić wyraźne zdjęcia, bo dzisiaj myślałam, że wyjdę z siebie z tym telefonem, zresztą jak widać jakość nie powala ;/
Zresztą ja w ogóle nie czuję tych świąt.. w pracy siedzę cały czas, jak nie to w szkole i czas leci strasznie. W dodatku nie ma tutaj w UK takiego klimatu świąt jak w Polsce.. Ale cieszę się, bo 30 grudnia jadę do Polski na tydzień, więc odpocznę i jeszcze zaczerpnę świątecznego nastroju :) Nie przedłużając wstawiam zdjęcia dzisiejszego outfitu.

blouse - primark
vest - primark
shorts -new yorker
shoes - primark
purse - river island
coat - sewing service "lila"
scarf - h&m
earring - new look
ring - primark
watch/bracelet - lipsy london
 

..........


Taa.. przy okazji sobie też wzięłam 2 rzeczy ;))
pozdrawiam i do następnego !

10 komentarzy:

  1. Pierścień jest kozacki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz, świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) śliczna torba, kamizelka i płaszczyk :D :))

    Otagowałam Cię ale widzę, że już zauważyłaś :D :* pozdrawiam :)

    aaa i powiem Ci, że ja też nie czuję tego świątecznego nastroju :(

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny pierscionek;p wogole wszystko masz sliczne;d;d

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeej! przecudowna torbaa!!!!!<3
    buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm it seems like your website ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to everything. Do you have any tips for beginner blog writers? I'd certainly appreciate it.
    my web site > bik

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !