28.05.2013

Revlon Dry Oil & Maybelline Color Show

Hej kochani ! :) Właśnie skończyłam malować swoje paznokcie i postanowiłam opisać Wam 2 produkty, które użyłam :-)


Będzie to lakier Maybelline Color Show w kolorze 349 power red i jako wysuszacz/olejek Revlon Dry Oil.


Lakier Maybelline Color Show kupiłam kilka tygodni temu i za każdym razem gdy go używałam byłam i jestem nim zachwycona ;-) Lakier przy 2 warstwach kryje dobrze, wysycha w bardzo szybkim tempie i nie pozostawia smug.


Pędzelek ma szeroki, który ułatwia aplikację lakieru. Kolor sam w sobie również bardzo mi się podoba :-)


Revlon No smudge Dry oil to wysuszacz, który bardzo szybko utwardza nam nałożony lakier, ale również posiada unikatowy kompleks, który łączy naturalne olejki i witaminy, które odżywiają i wzmacniają płytkę paznokcia. I powiem Wam, że jako wysuszacz spisuje się na 4, ponieważ nie wysusza tak szybko jak mój ulubiony produkt z firmy Rimmel klik. Ale bardzo lubię go nałożyć na skórki paznokci wtedy je nawilża i zdecydowanie wyglądają lepiej ;-)


Cieniutki pędzelek nabiera odpowiednią ilość olejku, więc nie marnujemy niepotrzebnie produktu. No i w buteleczce mamy 9,44 ml produktu.


Tak prezentuje się efekt końcowy :-) Jak Wam się podoba? Używacie tych produktów?

pozdrawiam ♥

YouTube klik
Facebook klik
Instagram klik

10 komentarzy:

  1. Lakierów Maybelline nie używam już od wielu lat. Zraziła mnie seria Colorama, która swego czasu była dość popularna, niestety bardzo szybko ich konsystencja robiła się glutowata. Ale ten wysuszacz z Revlon mnie zaciekawił. Nigdy takiej formuły nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skusiłam się na ten lakier, ale w kolorze turkusowym i specjalnie mnie nie zachwyciłl, jest ok, ale mam problem ze zmywaniem- schodzi dobrze, ale całe palce mam zielone, dodam, że zmywam lakier przykładając wacik, przytymuję i ściągam w górę, a i tak wszystko zielone wokół. Też masz taki problem z tym czerwonym?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor, lubię taką czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten czerwony jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio sobie zamówiłam wysuszacz z Sally Hansen:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać końcówki - przy dwóch warstwach to kiepsko, nie lubię tego, więc to lakier nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się czerwone paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !