19.05.2013

Joko, Orient Express, paris blue, J170

Hej kochani ! :) Dzisiaj kolejny paznokciowy post :-) Otóż przyjrzymy się mojej 2 lakierowej zdobyczy (pierwszy KLIK), który kupiłam podczas urlopu w Polsce i jest to lakier z firmy Joko


Skusiłam się na niego będąc w drogerii Wispol KLIK (sieć wspaniałych drogerii dostępnych niestety tylko na podkarpaciu) i wybrałam piękny, błękitny kolor o nazwie Paris blue J170. Przyznam również, że wcześniej będąc w Polsce o ile mnie pamięć nie myli, nie miałam lakieru z tej firmy, więc bardzo byłam ciekawa jak się będzie spisywał. 


Kosztował 12 zł. - uważam, że to dużo jak za taki lakier. (z Golden Rose, ten który pokazywałam Wam wcześniej kosztował 4,50 zł, a jest równie dobry jak ten).



Pierwsza rzecz, która ma odróżniać ten lakier to szeroki pędzelek. Mnie osobiście przypadł do gustu i paznokcie maluje się o wiele łatwiej i szybciej. Także to duży plus. Sama również staram się wybierać lakiery z takimi pędzelkami. Sama konsystencja lakieru również jak najbardziej na tak, ponieważ lakier nie jest za rzadki, ani za gęsty. Schnie bardzo szybko i z topcoatem KLIK utrzymuje się na moich paznokciach bez uszczerbku 4-5 dni (a to w moim przypadku bardzo długo !). Nie pozostawia smug i 2 warstwy kryją całkowicie. Lakier oceniam ogólnie na 5 ;-)


A tak prezentuje się na moich paznokciach. Letni, kolorowy odcień ♥

Jak widać nasze tanie polskie marki lakierowe świetnie dają sobie radę. Zazdroszczę Wam możliwości kupowania dobrych i tanich lakierów. W drogerii Wispol mamy całe kosze lakierów i mamy chyba wszystkie możliwe marki i kolory, także korzystajcie z tego ;D

Kolejny post zaliczam do tych z serii: Tanie i dobre ;-) ♥

YouTube klik
Facebook klik
Instagram klik

14 komentarzy:

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !