8.05.2013

Beautiful days ;-)

Hej kochani ! :) Jeszcze kilka dni temu mówiłam, że nie będzie mi dane założyć sandały podczas urlopu w Polsce.. a tu niespodzianka ! :D Przez ostatnie 2 dni mieliśmy piękną pogodę, wręcz upały :) 
Skorzystałam z okazji i zrobiłam kilka ot pamiątkowych zdjęć :-)


Pierwszy typowo letni outfit :D


Piesek sąsiadów :D prze kochany ♥♥


Sandały primark ;-)


Kwiatki serduszka ♥


# Samojebka, okulary River Island


Zegarek Michael Kors 5288 rose gold, Lakier Golden Rose, seria paris 209


Luubie kwiaty :D


#Samojebka 2


Raj na ziemi


Szorty primark ♥

Mam nadzieję, że Wam również pogoda dopisała ! :-)
Ja wypoczywam, ładuję baterie i mam się wyśmienicie :D
pozdrawiam !

14 komentarzy:

  1. Oj u mnie tez dzis upal, az od razu lepiej sie czlowiek czuje po tych chlodnych dniach. Niestety od pojutrza znow tylko 14 stopni.. :/

    Bardzo ladne japonki :) Ja jakos nie przepadam za japonkami, mam jakies takie cos, ze nie lubie pokazywac stop :P no i niewygodnie mi, bo kiedys chcialam sie przemoc, poszlam do Primarka, kupilam jakas tam zwykla pare za 1,5f :P takie rzemykowe, ale nie przekonaly mnie..

    Bardzo ladny lakier do paznokci! Super kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuj,że nie było Cię w UK bo przez weekend pogoda była przecudna ! Ale widzę,że u Ciebie też grzeje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się sprawuję te sandałki i ile kosztowały? Bo ja poszukuję takich na lato:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę pogody !! :))
    W Szkocji były 3 wiosenne dni, ale niestety - znowu jesień(?). Deszczowo i nieprzyjemnie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szorty, piesek, okulary i sandaly wszystko super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się lakier, który masz na paznokciach u dłoni:D

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty, piesek, slonko, sielanka - pieknie ... ale co to za slowo - samojebka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj było tak cieplutko, że pojechaliśmy na ryby i na grilla:)) uwielbiam takie dni:) i bardzo się cieszę, że pogoda Ci dopisała podczas Twojego urlopu w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a w Londynie pada, swieci slonce, pada;/ Pogoda w kratke. Fajnie ze w Polsce cieplo. Mam nadzieje ze pogoda bedzie dopisywac kiedy ja pojade ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pazurki! Ostatnio polubiłam żółty na nich ;)
    Obserwuję moją imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już miałam Ci to dawno napisać, ale masz bardzo ciekawy profil twarzy, taki charakterny ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !