11.11.2013

Kilka nowych perełek ;-)

Hej kochani ! :) Dzisiaj wpis na temat kilku nowych rzeczy, które wpadły do mnie przypadkowo lub nie ;) Niektóre z nich kupiłam z polecenia, niektóre zachęcona promocjami, a niektóre, bo po prostu były mi potrzebne. Chciałam Wam je pokazać, bo być może kogoś z Was coś zainspiruje lub zainteresuje. 


Pierwszą rzeczą będą pędzle z Real Techniques (dobrze znane i chwalone). Czaiłam się na nie od dawna, ale stwierdziłam, że kiedyś przy sprzyjającej promocji na pewno się na nie skuszę i właśnie takowa przybyła mi z pomocą :D Z racji, że obecnie w Boots jest promocja 3 za 2, to postanowiłam nie zastanawiać się ani minuty dłużej ! Głównie interesował mnie powder brush i blush brush, a ten 3 - expert face brush wybrałam jako gratisowy ;-) Zaoszczędziłam przy tym 10 funtów, a zapłaciłam 22-23. 


Z tej promocji 3 za 2 skorzystałam również w tym przypadku. Postanowiłam skusić się na lakiery z Essie. I tak wybrałam 3 odcienie (od lewej): splash of grenadine, watermelon, ballet slippers. Lakier ten kosztuje w Boots bodajże 7,99, więc zapłaciłam za 2 a 3 wybrałam gratis ;-)


Kolejną rzeczą będzie lokówka. Miałam nią pokręcone włosy, więc wiedziałam, że spisuje się rewelacyjnie, również jej kształt doskonale w tym pomaga. Jest to lokówka o nawie Conical Wand 32-19mm Hair Curling Tong, z serii Babyliss Pro. Kupiłam ją na ebay za 24 funty. Na początku włosy są bardzo skręcone, jednak po 2-3 godzinach skręt nieco słabnie i włosy są falowane i o taki efekt mi chodziło ;-) Jak wyglądam w pokręconych włosach tą lokówką możecie zobaczyć tutaj: KLIK


Kolejną rzeczą będzie torebka ♥ Gdy ją zobaczyłam to w 99 % wiedziałam, że będzie moja :D Kupiłam ją w Aldo i z racji 50 % zniżki zapłaciłam za nią 25 funtów. Ostatnio kupiłam czarną torebkę z Michael Kors, więc zastanawiałam się nad zakupem kolejnej, ale przekonało mnie kilka argumentów: piękny beżowy kolor, poręczna, zasuwana na zamek, z długim paskiem no i cena ! Jak wygląda możecie zobaczyć również tutaj: KLIK


Reszta zakupów jest z ebay i czekam na przesyłki ;-) Pierwsza rzecz to chwalona henna do brwi i rzęs. Wybrałam w odcieniu czarnym i kosztowała mnie około 6 funtów. zdj z google/grafika


Postanowiłam skusić się na mascarę Rimmel Sexy Curves. Nigdy jej nie miałam, a opinie ma zachęcające. Cena na ebay również korzystna, bo zapłaciłam za nią 4 funty - w sklepie kosztuje 2 razy tyle. zdj google-grafika


Kolejna rzecz to plastikowe "wzorniki na paznokcie". Kupiłam je z myślą o pokazywaniu danego koloru jak się na prawdę prezentuje. Przydadzą się do filmów :D Kupiłam 10 sztuk za 3,60. zdj goole-grafika


Ostatnia rzecz to zwykła spiralka do brwi, która przyda się na co dzień jak i do robienia henny. Kosztowała niecałe 3 funty. zdj google-grafika

Z wszystkich zdobyczy jestem zadowolona, w szczególności, że wszystko kupiłam za fajną cenę i wszystko się przyda ;D 
Coś Wam szczególnie wpadło w oko? ;-)

22 komentarze:

  1. Pędzelki wyglądają ciekawie. Essiaki są śliczne, a hennę kupiłam tę samą ale brązową..muszę ją w końcu nałożyć na brwi ;)
    Śliczna torebka !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle które wybrałaś i tusz z Rimmel'a sprawują się świetnie! :) Mam nadzieję, że Tobie również sprawdzą się równie dobrze. A co do lakierów z Essie, przekonałaś mnie! Muszę sobie w końcu jakiś zakupić i przetestować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pędzle z RT, mam kilka i sobie chwalę. Jednak nie do końca sprawdza się u mnie pędzel do różu. Lakiery prześliczne, bardzo lubię Essie. Od dłuższego czasu myślę nad kupnem wzorników, fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna torebka :) Musisz tak kusić? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki to moje małe marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna torebka :) Ja właśnie jestem na etapie szukania torebki ale jakoś nic ciekawego mi nie wpadło w oko do tej pory... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy :) Właśnie zastanawiam się nad zakupem henny , może wybiorę tą o której pisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też słyszałam o tej hennie, może też wypróbuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o tej hennie, callmeblondie ją zachwalała:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem tej henny :) jak mieszkalam w Polsce to kupowalam w rossmanie z Delii czy cos.. ale dla mnie byla beznadziejna.. po doslownie 3 dniach juz na brwiach nic nie bylo.. a jak wychodzilam z salonu kosmetycznego to 2 tygodnie mialam pieknie brwii..
    Pedzle z RT tez chcialam kupic, ale ten zestaw co teraz wyszedl.. ale jakos sie powstrzymalam, bo juz mam Flat Topa z Nanshy i mi wystarcza :) do oczu tez mam rozne pedzelki.
    Torebka Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna jest ta torebka, jednak u mnie by się nie sprawdziła bo jest za jasna :(
    Wzorniki to bardzo przydatna rzecz :) Ja swoje niedawno robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Henny używam często, jest genialna. ;) Dobrze się utrzymuje. Pędzle real techniques też mam właśnie zamówione i lecą do mnie ze Stanów. Więc pewnie niedługo też wypróbuję te osławione pędzelki. Przy okazji zamówiłam ich gąbeczkę do podkładu, nowe, pomarańczowe jajeczko. Zobaczymy jak sobie radzą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle z Real Technique są genialne, za 10 dni będę w Londynie i planuję dokupić jeszcze jajko z ich firmy, może słyszałaś jak się sprawdza? Mogłabyś polecić jakieś smaczne i tanie miejsce gdzie można zjeść w Londynie? Wolałabym zbankrutować w Boots albo Primark a nie na obiedzie :) Z góry dziękuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję Ciebie już od jakiegoś czasu, bo szukałam blogów dziewczyn mieszkających w UK, za kilka miesięcy pewnie i ja tam dołączę.
    Widzę że obie mamy bzika na punkcie torebek :D również z każdym Twoim filmikiem jestem na bieżąco, super, oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne lakiery i ta torebka przecudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiałam tę maskarę od Rimmel <3, przydałaby mi się taka lokówka a włoski ładnie wyglądają po niej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne te pędzelki może się też na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Którego pędzla będziesz używać do Mac fix powder? i który się lepiej sprawdza ?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !