5.11.2013

Nowa mała stacja dowodzenia ;-)

Hej kochani ! :-) Dzisiaj przychodzę z zaprezentowaniem mojej (oprócz toaletki :D) stacji dowodzenia :) My w pokoju mamy jedno wielkie biurko, na którym stoi komputer, na którym właśnie siedzę i np. obrabiam filmy na YouTube, ponieważ jest o wiele lepszy niż mój laptop. Ale właśnie brakowało mi swojego kąta na laptopa, na napisanie jakieś pracy do szkoły itp. Taki mój kącik do którego nikt nie ma wstępu haha :D


I tak przyszła z pomocą IKEA ;-)


Gdy zobaczyłam to małe biurko to od razu wiedziałam, że bez niego nie wyjdę ;-) Jest małe, białe (tak jak sąsiednia toaletka, notabene łóżko po prawej i naprzeciwko duże biurko mamy brązowe). Potrzebowałam dokładnie takiego. Jest to biurko o nazwie Micke i kosztowało 40 funtów. 


Później zostało tylko szukanie krzesełka :D Długo to nie trwało, bo zaraz obok wypatrzyłam takie. Małe zgrabne i obrotowe. Jego nazwa to Snille i kosztowało 13 funtów. Poduszkę też dorwałam :P


Myślę, że to biurko będzie również świetnym pomysłem jeśli chodzi o toaletkę. Ta wysuwana szafka to ekstra miejsce na kosmetyki, a w Ikei lusterka można kupić za niewielkie pieniądze ;-) Ja swoją posiadam, ale może ktoś z Was będzie zainteresowany. Koszt wyniósłby 50-60 funtów, a nie 180-200.


Czołowe miejsce na kamerę i aparat - zawsze pod ręką :D



Nie ma biurka bez przyborów ! ♥

biurko


Jak Wam się podoba? :))

27 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne biurko!









    juleczka-kuleczka.blogspot.com
    Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post !

    juleczka-kuleczka.blogspot.com
    Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kącik,blog rowniez bardzo mi sie podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się urządziłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci szczerze, że dopiero będę meblować moją nową sypialnię i się zastanawiam czy oprócz toaletki dorzucić dla siebie małe biureczko, ale boję się, że zagracę pokój. Chociaż mimo wszystko przydałby się taki stolik na mojego laptopa i od jakiegoś czasu już się gryzę jak to zorganizować. Myślałam o czymś składanym po prostu. Nie wiem.. nie wiem. Same trudne decyzje hehe :-D Ale świetne jest to biureczko i jeśli się zdecyduję to na pewno będzie to ten sam model ;-) Tylko ciekawe co powie na to mój chłopak - ja będę miała dwie stacje dowodzenia, a on biedaczek tylko jedną ;-) Hehe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne biurko. ;) W sumie faktycznie, idealne na toaletkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedługo będę się przeprowadzać do kawalerki i będę potrzebowała takiego niewielkiego biurka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi to biurko służy właśnie za toaletkę, do tego dołożyłam też z serii Micke mini komodę na kółkach z czterema szufladami i tak wszystkie moje skarby dostały swoje miejsce :) Jest to świetne rozwiązanie gdy nie mamy zbyt wiele miejsca w pokoju, bo zajmuje niewiele a dużo pomieści :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. to biurko mam zamiar wlasnie zamowic, Na Micke czaje sie juz ok 2 tygodni :P

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie zastanawiam się nad tym biurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam, że jakaś dziewczyna wykorzystała to biurko jako kosmetyczkę i jest równie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z krzesłem bardzo ładnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie zdecydowanie za małe :D moje biurko jest olbrzymie, dużo półek, półeczek, samo waży 60 kg, blat ma długość 140cm i głębokość 60cm :) jak studiowałam to było dla mnie za małe momentami... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi by się przydał taki kąt ale jako toaletka bo miejsca mam mało :) może się kiedyś wybiorę do ikea i obejrzę te biureczko

    OdpowiedzUsuń
  16. mam to biurko i mnie służy właśnie jako toaletka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że jednak kupiłaś beżową torebkę z Aldo, o którą ostatnio pytałaś na instagramie :P i bardzo dobrze, bo jest piękna! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ladne, klasyczne, proste biurko :) Lubie produkty Ikea, sa tanie i dobre i takie "inne" niz te wszystkie..

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie to biurko służy za toaletkę i sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ekstra, a jaki porządek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam dokladnie to samo biurko, ktore u mnie akurat sluzy mi za toaletke... :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !