4.12.2014

❄ Świąteczny Primark ❄

Hej ! ;-) Wiem, że sporo z Was uwielbia, gdy pokazuję co aktualnie można dostać w Primarku ;-) Pomyślałam, że teraz w okresie zbliżających się Świąt, będzie to doskonały pomysł ;) Tak więc na pewno się nie rozczarujecie, ponieważ sklep zaopatrzony jest w ogrom fajnych świątecznych rzeczy.. ;-) 


To tylko kilka zdjęć :) jeśli chcecie dokładnie obejrzeć cały sklep to zapraszam na filmik:


Powiem szczerze, że jeśli chodzi o Primark to uwielbiam ich świąteczne piżamki, akcesoria typu kominy, rękawiczki oraz rzeczy do domu, np. kocyki, poduszki, itp. Jakoś ubrań niestety czasami jest niezadowalająca, wiec skupiam się na gadżetach, no ale fakt faktem, że takie świąteczne motywy bardzo cieszą oko ! ;-))

9 komentarzy:

  1. Jak ja dawno nie byłam w Primarku! Aż sama się sobie dziwię, bo teraz, kiedy przeprowadziłam się do Milton Keynes i do Primarka mam zaledwie 15min na nogach, jakoś nie mogę się tam zebrać... A kiedy jeszcze mieszkałam w Londynie na Enfield, to co tydzień potrafiłam toczyć się autobusem ponad godzinę, by dojechać na Wood Green na zakupy primarkowe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodziutkie sweterki i papucie. Szkoda, że nie mam możliwości tam pobuszować :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, z ubraniami bywa róznie, trzeba uważać, ale pidżamy, szaliki, rękawiczki czy gadżety do domu sa rewelacyjne, ja też je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wszystkie kapcie i poduchy <# cudowne <3 ahh jak ja kocham uroki swiat :) ten czas przedswiateczny jest najlepszy ! wszyscy gdzies gonia i sie spiesza, kazdy chce zdazyc ze wszystkim przed gwiazdka. wszyscy kupuja prezenty <3 PO swietach juz nie jest tak fajnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam, ale zdjęcia zawsze mnie zachwycają. Sweter z drugiego zdjęcia jest genialny :) kapcie z kłapouszkiem brałabym od razu!

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne sweterki ♥
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie za tydzien otwierają nowego primarka i mam nadzieje ze będą fajne rzeczy <3
    magdauke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy ale bamboszki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nigdy jeszcze nie byłam w Primarku, ale zawsze zachwycam się ich kolekcjami - w szczególności tymi świątecznymi. Chyba kupiłabym każdą rzecz jaką dodałaś do posta haha, mnóstwo reniferów - ooo tak <3 http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !