26.03.2015

Nowa miłość ♡ Pomadki Golden Rose Velvet Matte

Hej ! ;-) Dzisiaj będą same pochwały na temat rewelacyjnych matowych pomadek Velvet Matte od Golden Rose. Miesiącami wiele słyszałam dobrego na ich temat, więc oczywiście podczas pobytu w Polsce postanowiłam je kupić i je przetestować.


Pomadki kosztują niecałe 11 zł, więc cena jest bardzo atrakcyjna. Zazwyczaj matowe produkty do ust mają to do siebie, że wysuszają usta i niekiedy podkreślają suche skórki, więc bardzo byłam ciekawa jak będzie tym razem.


Wariantów kolorystycznych jest mnóstwo, myślę, że bez problemu każdy znajdzie coś dla siebie. Kolory jakie ja wybrałam prezentuję Wam poniżej:


Pierwszy z nich to piękny brudny róż, który można nosić na co dzień i do każdego makijażu.


Drugi z nich będzie to kolor koralowy, lekko oranżowy, bardzo soczysty i idealny na wiosnę czy lato.


No i ostatni to piękna fuksja, która zawsze dobrze wygląda przy mojej super bladej skórze ;)


Dodatkowo jest to świetny tańszy odpowiednik kultowej pomadki MAC - Girl About Town. Kolory są niemal identyczne, różnią się tylko wykończeniem, ponieważ MAC jest bardziej kremowy, nieco błyszczący, a Golden Rose to czysty matowy kolor. 

Posumowanie:

  • pomadki nie są suche, wręcz lekko kremowe, dzięki czemu idealnie i bez problemu rozprowadzają się na ustach
  • nie wysuszają 
  • wżerają się w usta, dzięki czemu są długotrwałe
  • nie tworzą efektu ściągniętych ust
  • piękne intensywne kolory
  • mocno napigmentowane
  • korzystna cena 
Małym minusem jest dostępność. Ja na stoisko Golden Rose trafiłam przypadkowo podczas wizyty w Warszawie. Nie można ich niestety dostać normalnie w zwykłych drogeriach, więc sprawdźcie online, gdzie znajduje się najbliższy ich sklep.

Oceniam te produkty na porządną 5. Jak za tą cenę pomadki są rewelacyjne i naprawdę warte wypróbowania. Serdecznie Wam polecam, bo gama kolorystyczna jest ogromna zaczynając na odcieniach nude a kończąc na soczystych czerwieniach, więc każdy znajdzie swój wymarzony kolor :)

Tanie a dobre ♥

22 komentarze:

  1. Ja niedawno kupiłam właśnie 07. Ładny, delikatny odcień, bardzo tą pomadkę polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Golden Rose można też zamówić przez ich stronę internetową. Tylko nie wiem jak z wysyłką za granice. I problemem jest też takiej natury, że kolory ze strony potrafią dużo odbiegać od rzeczywistości ;) Akurat mam blisko ich stoisko i posiadam sporo lakierów bo mają cudowne kolory.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w odcieniu 02, i jest genialna! Trwałość i odcienie tych pomadek są naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż na ustach <3 ja nie mam jeszcze żadnej z tych pomadek i na razie nie będę kupować, bo muszę się trochę ograniczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. musze jakis kolor wyprobowac:) za Twoja namową kupiłam tusz od maybelline :) nie zawiodłam się <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie są wspaniałe! Mam wielki sentyment do kosmetyków GR, chociaż jeszcze żadnego nie wypróbowałam! :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam przypadkiem na Twój kanał na YT i przeglądnęłam kilkanaście Twoich filmików. Jesteś bardzo fajną pozytywną osobą. No przynajmniej po filmikach na taką Cię odbieram. Bardzo Ci zazdroszczę odwagi noszenia mocnych jak dla mnie oczywiście pomadek...ja się zawsze boję że będę miała brudne zęby od pomadki, albo się rozmażę ehh. Chociaż ostatnio troszkę się zaczynam przełamywać mimo że jestem już po 30-tce ;p. Pomadki GR Velvet Matte odkryłam w zeszłym roku w wakacje i uwielbiam je wręcz...mam kolory 02, 03., 07, 10 i 24. Kusi mnie jeszcze kilka odważniejszych kolorów np: 04 ale za każdym razem jak jestem w sklepie GR i oglądam te pomadki to się jakoś wycofuję...ehh. Może się w końcu przełamię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i przepadłam :D chcę wszystkie 3 :D narazie w mojej kolekcji mam nr. 20 i 25, czyli cudowne odcienie czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 07 jest przepiękna, musze się w końcu przejść po te pomadki, mają tyle pozytywnych recenzji, że nie da się nie skusić; )

    OdpowiedzUsuń
  10. jak będę w Polsce to też muszę się zaopatrzyć w nie! piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydają się super :) uwielbiam matowe szminki

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt, są piękne... Ale moim zdaniem nie do każdego typu ust. Moje na przykład po GR są strasznie wysuszone i popękane. :)
    Zapraszam do siebie: http://nieokielznanymilowylas.blogspot.com/ ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. są świetne, choć mi pewnie przesuszyły by usta, jak wszystkie szminki :( jedynie rimmel colour rush (które też dzięki Tobie poznałam) fajnie nawilżają ;)
    Pozdawiam z mojego bloga, którego dopiero zaczynam, ale oglądając m.in. Twoje filmiki jakoś mnie to zmotywowało do założenia własnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 01, 07, 08 i 10 :))
    Chociaż ja rzadko podkreślam usta kolorem... Pewnie wystarcza na baardzo długo :P

    OdpowiedzUsuń
  15. W Warszawie można dostać na stoisku kosmetycznym w Hali Mirowskiej. 10 zł za sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W Warszawie można dostać na stoisku kosmetycznym w Hali Mirowskiej. 10 zł za sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 04 jest mega :)! W Warszawie można dostać na stoisku kosmetycznym w Hali Mirowskiej. Ja płaciłam 10zł

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham te pomadki 😄 kupiłam ostatnio 08 więc mamy podobny gust 😃

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !