17.03.2015

Nowa paleta 10 cieni Inglot - numerki + swatche

Hej ! ;-) Ostatnio w filmiku z zakupami z Polski pokazałam Wam nową zdobycz, mianowicie jest to przeze mnie skomponowana paletka 10 cieni firmy Inglot.


Marki tej przedstawiać nie trzeba. Ja w szczególności właśnie uwielbiam ją za cienie do powiek - genialna jakość, ogromny wybór, możliwość samodzielnego skomponowania różnej wielkości paletek + niska cena. Cienie Inglota zawsze kupuję w Polsce, ponieważ niestety w UK ich cena po przeliczeniu jest kilkukrotnie wyższa. Dlatego w tamtym tygodniu podczas urlopu nie mogłam nie skorzystać z okazji i postanowiłam zainwestować w dużą paletę w neutralnych kolorach. 


 Za taką paletką rozglądałam się długo.. myślałam, aby kupić Chocolate Bar z Too Faced, albo postawić na The Balm bądź Zoeva. Ale później definitywnie stwierdziłam, że skomponowanie własnej to najlepszy wybór, ponieważ wybiorę cienie, których nie mam, którymi mogę zrobić delikatny bądź ciemniejszy makijaż na codzień i z jakości których będę zadowolona, bo te cienie nie są pierwszymi jakie mam z tej firmy.
Samo opakowanie kosztuje 21 zł, natomiast 1 cień 13 zł, więc za całość zapłaciłam 151 zł, co uważam za dobrą cenę.


I tak oto wygląda moje cudo :) Górny rząd to cienie matowe, natomiast dolne to perłowe. 



Przy stoisku Inglot spędziłam sporo czasu, ale myślę, że się opłacało, bo paletka na pewno posłuży mi na długi czas. Górny rząd idealnie nadaje się na co dzień, a dolny na specjalne okazje. Nie potrafię powiedzieć, które kolory podobają mi się najbardziej, bo lubię je wszystkie, ale myślę, że te wyjątkowe to na pewno 402 - odpowiednik Satin Toupe z MAC oraz 420 piękny szaro-fioletowy kolor. Również uwielbiam róże 352 i 356 idealnie nadają się do delikatnego podkreślenia oczu :)

Zachęcam Was do wypróbowania cieni z tej firmy, moim zdaniem jakość niczym nie odbiega od cieni Urban Decay. Dajcie znać, które kolory podobają się Wam najbardziej oraz napiszcie, które odcienie polecacie ♥

18 komentarzy:

  1. Bardzo piękne kolory wybrałaś, ja chyba nie wydałabym tylu pieniędzy na kosmetyk haha :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie z inglota są genialne uwielbiam je za trwałość :) 356 mnie urzeka

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne kolory. 420 mam i uwielbiam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompozycja idealna strasznie ładne i świetna pigmentacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory wybrałaś ;-) Matowe bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna, zwłaszcza kolory na drugim zdjęciu na ręce :) ja mam tylko 3 kolorową paletkę Inglot.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem raczej za matowymi cieniami, a Ty wybrałaś śliczne :) ostatnio myslałam o zakupie jakiejś paletki, ale teraz zastanawiam sie nad kupnem pojedynczych.. musze to jeszcze przemyślec, ale słyszałam dużo dobrego o Inglocie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją pierwszą paletką była właśnie 10-tka z Inglota , kupiłam ją za pierwszą wypłatę, mam je już rok i wiem , że jeśli potrzebuje trwały i dobrze wyglądający makijaż to mogę zawsze na te cienie liczyć, nie zamieniłabym ich na żadne inne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like this post in your blog! You did a great job!
    Can’t wait to see the new one!)



    Diana Cloudlet

    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 312 i 395 są świetne, bylyby spoko do mojego codziennego makijazu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam już dwie paletki x 10 i uważam,że to najlepsze cienie na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zestawienie. Ja polecam odcień 358, jest szaro-beżowo-fioletowy, jak dla mnie świetny jako podstawa na powiekę, nadaje się również do delikatnego wypełnienia brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne odcienie ;) Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie zkomponowany ten zestaw cieni

    OdpowiedzUsuń
  15. kupiłam je wszytskie....razem z paletką. teraz czekam na kuriera

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !