20.04.2015

Lakiery Golden Rose Rich Color

Hej ! ;-) Zawsze jak jestem w Polsce to staram się kupować fajne i tanie kosmetyki. Uważam, że wybór jest ogromny i szczególnie można coś fajnego upolować w dolnej granicy cenowej. Uwielbiam w Polsce kupować pielęgnację, ale ostatnio z racji, że miałam tylko bagaż podręczny to kupiłam kilka kosmetyków kolorowych.


Tym razem skusiłam się na 2 lakiery z serii Rich Color. Do ich zakupu skusiły mnie po 1 kolory, a po 2 zachęcająca informacja na temat szerokiego pędzelka. Ich cena to 6,90 zł, więc również zachęcająca.


Pierwszy kolor - nr 52 - na jaki się skusiłam to śliczny, jasny, mleczny odcień. Pomyślałam, że o ile będzie kryjący to będę z niego zadowolona i na szczęście tak też było. Dwie warstwy kryją idealnie tak jak widzicie na zdjęciu. Dodatkowo przy mojej jasnej karnacji, lakier wygląda elegancko i schludnie. 


Drugi odcień - nr 139 - to śliwka pomieszana z szarością (na żywo ten kolor jest mniej fioletowy, bardziej popielaty). Piękny soczysty odcień, pasujący do wszystkiego. 

Podsumowanie:

  • lakiery idealnie kryją przy 2 warstwach
  • mają szerokie pędzelki, które szybko i równomiernie nakładają lakier 
  • szybko wysychają
  • utrzymują się 4 dni, czyli tak jak wszystkie lakier w tej granicy cenowej
  • ta seria oferuje ogromny wybór kolorystyczny
Moim zdaniem są godne polecenia. Może i fakt nie utrzymują się 7 dni, ale w takiej cenie nie znajdziemy takiego lakieru, przynajmniej mnie do tej pory się nie udało ;-) Wybór kolorystyczny jest ogromny, więc każdy znajdzie coś dla siebie, a cena 7 zł skutecznie zachęca :)

Tanie i dobre

11 komentarzy:

  1. Ładny odcień jasnego lakieru, idealny mleczny kolor, Dobrze, że ładnie pokrywa i nie robi smug

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 2 kolorki tych lakierów i również uważam, że są bardzo dobre. Na najbliższej promocji w Rossmannie -49% zamierzam się zaopatrzyć w Rimmel Salon PRO, który tak stale polecasz :-) Jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam lakiery z GR, u mnie są wyyysoko wysoko na mojej liście lakierowej ;)

    Śliczne kolory i ślicznie wyglądają.

    Pozdrawiam
    lightbeige.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolory :)
    Pozdrawiam
    typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie nigdzie nie moglam znalezc takich lakierow. Ale ten mleczny przypadl mi do gustu.

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten mleczny kolorek ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się wybrać do stoiska GR i zakupić parę lakierów :)
    ______________________________________________
    Obserwuję Twojego bloga. Jest bardzo ciekawy :)
    Zapraszam do mnie :) http://niki17inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam jeden lakier z Golden Rose i jest całkiem w porządku. ale zdecydowanie wole lakiery z firmy Rimmel i Maybelline ;)
    Już na YouTubie widziałam jakie masz śliczne paznokcie!

    Pozdrawiam
    martuskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 139 bardzo fajny, ale teraz wolę jaśniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !