30.07.2012

Life through iphone

Hej kochani ! :) Dla tych którzy nie śledzą mnie na twitterze, to mam porcję zdjęć/urywków z mojego życia :) Mam nadzieję, że od czasu do czasu taki post przypadnie Wam do gustu i potraktujecie go z przymrużeniem  oka ;)


Znicz Olimpijski zaraz pod moim oknem, niesamowite wrażenie :)


Uwielbiam poranki i ten czas gdy miasto budzi się do życia.


Za miesiąc będziesz mój :D


Przez kilka dni mieliśmy przecudowną pogodę !


Super ! Ale jednak ja się nie skusiłam ;D


Zzzzielona kreska ;)


..natomiast przeważnie niebo wygląda tak ;)


OOTD w pracy :D


buhahahaha, 30 st wracam do domu spragniona a tu ktoś wsadził pepsi do zamrażalki zamiast do lodówki ! 


Chyba się skuszę :)


Uwielbiam sałatkę z tuńczykiem ! :)


Dla tych którzy chcą być na bieżąco :) https://twitter.com/kornelaa

pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. ile kosztuje ten zegareczek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chętnie przygarnęłabym ten zegarek. Kupuj szybko chociaż na Twoim nadgarstku pociesze nim oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie są skladniki na ta sałakę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim wykonaniu na szybko - pudliszki mieszanka warzywna, tuńczyk, majonez, sól, pieprz, innym razem można dodać jajka, ogórki, ser żółty starty na górę, kukurydzę i oczywiście tuńczyk

      Usuń
  4. była piękna pogoda w Uk a teraz znowu zimnooo :( póki co jestem nieprzyzwyczajona i leżę pod kołdrą w grubej bluzie i piję 4 herbatę! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana pewnie się przeziębiłaś, ja też czasami źle znoszę te różnice temperatur, jednego dnia 30 st a drugiego 15..

      Usuń
  5. widze ze w UK macie taka sama pogode jak ja mam w Iarlandii wczoraj bylo u mnie 28 stopni a dzisiaj 13 ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie salatka jest pyszna jak ma w sobie kukurydze ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się nowy filmik;)
    I powiem Ci, że ja nigdy nie przejmowałam się ludźmi i ich opinią. Choć czasami oczywiście miałam gorsze chwile, ale nie przejmuje się tym. I staram się żyć na lajcie jak to mówisz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś super laska! Pozytywne zdjęcia i moc dobrej energii z nich płynąca. Obejrzałam Twój filmik na yt o zmianach w Twoim życiu. Szanuję i podziwiam takie osoby, jak Ty, które mają siłę i wiarę siebie. To cudowne,że się tym dzielisz, bo inspirujesz innych, by również zadbali o najważniejszą osobę - siebie samego.
    Zapraszam do mnie, piszę troszke o pozytywnym mysleniu. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie więcej takiego contentu, bo potrafisz zarażać dobrymi myślami. Pozdrawiam z Polski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Korzystasz z instagramu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm tez zegarek to mk5055? za mna tez chodzi i chyba sobie sprawie w tym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyczaiłam Cię na youtubie, i zakochalam sie w Twoim kanale jak i blogu! i podoba mi sie że dużo masz djeć z Anglii w ktorej jestem zakochana, nie mieszkam niestety jeszcze tam ale dzieki Tbie mam namiastkę tego kraju :) fajnie że jestes:*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !