28.07.2012

My camcorder

Hej kochani ! :) Często dostaję pytania czym kręcę filmiki. Otóż właśnie postanowiłam w odpowiedzi napisać post i każdy będzie mógł również w przyszłości do niego zajrzeć. 
Z kamerą to była historia taka.. :) Kupuję = zaczynam kręcić filmy, nie kupuję = nie kręcę (bez sensu żeby leżała nieużywana). W końcu raczej spontanicznie dałam chłopakowi pieniądze i wychodząc do pracy powiedziałam, żeby kupił coś dobrego :) 


Jest to Canon LEGRIA HF R28. Jestem z niej bardzo zadowolona. Prosta w obsłudze, mała, wygodna, lekka, oczywiście filmy w HD. Zapłaciłam za nią £ 340-350 (przyznam, że mój póki co największy zakup), w Polsce można ją dostać za cenę 1800-1900 zł. Było warto, bo posłuży mi na lata :) Ze szmerów bajerów, z których pewnie nawet nie mam świadomości, że korzystam to posiada:
  • Matryca światłoczuła CMOS Full HD o rozdzielczości 3,2 megapiksela
  • Ekran dotykowy LCD o przekątnej 7,5cm i wysokiej rozdzielczości
  • Zaawansowana funkcja 28-krotnego powiększenia
  • Pamięć 32 GB, dwa gniazda SDXC
  • Inteligentna automatyka i funkcja Tele-Macro
  • Dynamiczny stabilizator obrazu
  • Funkcja Touch Decoration
  • Wysoka jakość obrazu dzięki transmisji 24 Mb/s
  • Dołączony kabel HDMI
  • Wykrywanie twarzy 
Jeśli chcecie poczytać więcej to tutaj: KLIK


Dokupiłam również statyw. CAMLINK TP1700 Tripod, ot taki zwykły. Na zdjęciu jest złożony, można rączki jeszcze bardziej wysunąć i będzie wyższy. Dobrze trzyma kamerę i o to tylko chodziło :) Kosztował £ 15-16. 


A na koniec (żeby nie trzymać kamery w pudełku) pokażę Wam jej domek :D O taki zwykły pokrowiec. Ma w środku przegródkę na kamerę i drugą na ładowarkę. Kosztował £ 15.

Jak wychodzą filmy to możecie zobaczyć tutaj :D (o ile ktoś nie zajrzał jeszcze na mój kanał) http://www.youtube.com/user/Kornela55

Oczywiście na wszystko zarobiłam sobie sama ;) Jestem z tego dumna, że kupiłam sobie coś co posłuży mi na lata i wiem, że w Polsce pewnie mogłabym sobie o takiej kamerze pomarzyć i co za tym idzie o kręceniu filmików też.. (uważam, że jak kręcić to tylko w dobrej jakości). 

Jeśli macie jakieś pytania to chętnie odpowiem.
pozdrawiam, do następnego :)


3 komentarze:

  1. Ja ostatnio też kupiłam wreszcie upragnioną kamerę (wcześniej nagrywałam badziewnym aparatem). Zapłaciłam za nią 1300zł (Sony HDR CX210 Full HD) i również tak jak Ty jestem zachwycona moim życiowym zakupem :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem, jak mogłam Cie przegapić na YT. Świetne te Twoje produkcje, właśnie obejrzałam 3/4 filmików, lecę dalej nadrabiać zaległości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja przyjciolka kupila sobie niedawno kamere ;) ale ma 5 mpix ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !