25.04.2013

Life through iphone 6

Hej kochani ! :) Właśnie "czyszczę" swój telefon z nagromadzonych w ostatnim czasie rzeczy i od razu postanowiłam zrobić dla Was wpis z mnóstwem zdjęć na temat "urywek z życia codziennego" ;-) Lubicie? Wiem, że tak :D ♥ Także zaczynamy :)


Zrobiłam dla mojego P na jego urodziny :D ♥


Szwagier wie co dobre i jak dogodzić ! 


Primark 1 funt !!! :D


Potrafię to wszystko wsunąć, bez żadnego wyrzutu sumienia :D


Pokój ♥


Starbucks ♥ najlepsza gorąca czekolada :)


Miesiąc temu.. pierwsze bardzo ciepłe promienie słońca :)


Żelki, żelki, żelki :D


Nowe bamboszki, Aldo 


Babski wieczór :)


Spotkanie z Kasią ♥ z kanału ciasteczko25 klik


Po sąsiedzku przy domu i pracy... :P


Uwielbiam, mogę tam spędzić cały dzień :)


Fikus Benjamin, mam nadzieję, że krzywdy mu nie zrobię :D Ikea


Primark, uwielbiam !!! Oczywiście jedna już zdobi moje łóżko :P


♥♥


Nie przepadam za lakierami nude, ale ten przypadł mi do gustu :)


Słyszałam, że jest dobry, polecacie? 


Zabawny wzorek, więcej tutaj


Piękny odcień ♥ Ados 549


Sezon na wieczorne spacery rozpoczęty !


Ktoś jeszcze tak mocno skacze z radości, że już mamy wiosnę ? :P


#samojebka, gatki w tle


Spotkanie ytbowe na Camden ♥ Karolina stylizacje2 Karina kariwitch2 i Paula boogiesilver :))


Total denim look, więcej tutaj


Słodycze i film, idealny wieczorny relaks :D

To by było na tyle :) Następna porcja niebawem ♥
pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie posty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie posty :) Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze kilka razy zobaczę u Ciebie taaaakie przeceny z Primarka, to Cię chyba usunę z obserwowanych, bo mi aż przykro, że nie mam go pod ręką:P

    OdpowiedzUsuń
  4. blush brush bierz i kupuj! :D świetny jest;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te poduchy :), ale u nas w Primarku ich nie widzialam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka! I udało Ci się w tymi szortami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ikeę uwielbiam, ale powinnam mieć zakaz wstępu ;)
    a poduchy z primarka są BOSKIE! chcę je wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jak ja ubóstwiam takie posty <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne poduchy!! Tez bym taka chciała!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !