8.04.2013

Yankee Candle - pierwsza świeca i pierwsze wrażenia

Hej kochani ! :) W ostatnim filmie klik pokazywałam Wam, że wreszcie kupiłam sobie pierwszą świecę z firmy Yankee Candle :) Są one już tak znane i chwalone, że również postanowiłam się skusić. 


Będąc w sklepie, trafiłam na tzw. "promocję miesiąca", czyli 2 zapachy były 25 % off (ten i lawenda). Bardzo się z tego powodu ucieszyłam, ponieważ ogólnie są one strasznie drogie. I tak wybrałam zapach kwiatu białej gardenii i zapłaciłam za średni słoik około 13 funtów (początkowa cena 16,99).


Odpalałam ją już kilka razy i zapach jest obłędny ! Świeca pachnie łąką, wiosną, pięknym dojrzałym kwiatem.. zapach unosi się po całym pokoju, jest intensywny, ale nie duszący. Jestem z niej bardzo zadowolona :) Producent obiecuje czas palenia od 65 do 90 godzin !

Co wyróżnia te świece spośród innych?

  • zawierają aż 10 % naturalnych olejków (zwykłe świece tylko 1, dlatego zapach świec Yankee jest tak wyjątkowy i intensywny)
  • rodzajów zapachów jest mnóstwo ! nie sposób zliczyć, podlinkuje Wam na dole strony, więc same zobaczcie..
  • Yankee zawsze produkuje specjalne kolekcje (np. seria zapachów świątecznych)
  • firma produkuje również ciekawe akcesoria np. patyczki zapachowe do domu, kominki, ażury, długie zapałki 
  • puste słoje można wykorzystać w domu ;)
  • rozróżniamy mnóstwo rodzajów tych świec: duże słoje, średnie, małe, tumblery, tarty, tea lighty
Kilka wskazówek:
  1. gdy odpalamy świecę po raz pierwszy, to musimy odczekać, aż wosk roztopi się na całej średnicy (nie tylko w małym okręgu wokół knota), wtedy za każdym razem tak się będzie palił i nie zmarnujemy wosku
  2. trzeba pamiętać o przycinaniu knota (prawidłowa długość 0,3-0,5 mm)
  3. kiedy wosk jest rozgrzany na całej średnicy i roztopiony wtedy jego zapach jest najbardziej intensywny :)

Niestety wadą jest ich cena.. duża świeca to koszt ponad 90 zł (na promocji około 70, ale czas jej palenia jest do 150 godzin !, także największą opłaca się najbardziej), średnia około 55 zł, a mała 40 zł. Jeśli chodzi o funty to kolejno 20, 17 i koło 14.
Świetnym i tanim rozwiązaniem są tzw. "tarty". Są to małe woski w cenie kilku złotych, które można pokruszyć, wrzucić na górę do kominka, na dole zapalić podgrzewacz i wtedy woń rozpuszczonego wosku jest również intensywna. To alternatywa dla tych który np. chcą codziennie urozmaicać zapach w pokoju :)

Polecam zajrzeć na stronę świat zapachów, gdzie możecie dowiedzieć się wszystkiego i kupić niemalże wszystko od Yankee Candle:
A tu angielska strona:

Jestem pewna, że kupię na pewno inne zapachy ;) Co polecacie? :))

18 komentarzy:

  1. Soft blanket jest cudowny,polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich świece wyglądają bardzo ładnie :), jednak ze względu na ich cenę, na razie zaopatrzyłam się jedynie w tarty.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj zamowilam sobie 3 male sloiczki za 10£ wlasnie z tej strony yankee candle. Beda to moje pierwsze swiece z YC. Mam juz tarty ktore sa niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachy miesiaca zawsze oplaca sie najbardziej kupowac
    ja mam juz dwa swoje ulubione pink sands I childs wish
    polecam Ci kupowanie tart na ebay za 10 szt place 10.50 f I sa to mieszanki zapakow/linie zapachowe
    tanio to wychodzi a kominek masz,wiec tylko podgrzewacze najlepiej te z Wilkinson za 3 f za 30 szt/pala sie one po 8 godz ;)
    u mnie dzis o zestawie 9ciu pedzli hakuro
    buziaki
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. ja polecam mango peach salsa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę o ich zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakis czas temu zamówiłam kilka wosków i muszę przyznać, że jestem oczarowana ich zapachami. Może nie wszystkie mi podchodzą (zamawiałam przez Internet kierując się opisem) ale kazda ma intensywny zapach, który utrzymuje sie w pokoju dłuuugo po zgaszeniu kominka

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam twój wczorajszy filmik i jak tylko zobaczyłam tą świecę to od razu pomyślałam że skoro pachnie łąką to musi być moja..
    Będę na nią polowała...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie zapach jest nieziemski:) Sama bym chętnie taką kupiła ale jak na razie nie mogę sobie na to pozwolić :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie kiedyś się skuszę, jak na razie dopiero poznałam się z woskami i namiętnie je kupuję, testuję i się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam twarda! ale przez Ciebie uległam :P i zakupiłam sobie 7 wosków na początek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam właśnie aukcje na ebay 10 wosków za 10.50 ! kupię na bank ! :))

      Usuń
  12. Ja kupiłam ostatnio 5 tart do kominka i testuje je póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  13. POlecam Ci Pink Sands, Fluffy Towlels, Beach Flowers :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !