12.04.2013

Rozdanie na YouTube ! Zgarnij biżuterię i gadżety z Primarka ♥

Hej kochani ! :) Dzisiaj przychodzę dla Was z informacją na temat konkursu jaki organizuję na kanale na YouTube. Dlaczego tam? Ponieważ tam, jest Was około 5 razy więcej ;-) Z drugiej strony chyba mało kto nie ma założonego konta na yt, więc spokojnie można wziąć udział w rozdaniu. Jeśli nie macie konta to założenie go trwa kilka chwil ;-) Tak więc postanowiłam kupić dla Was kilka rzeczy z Primarka, ponieważ a) wiem, że lubicie ten sklep, b) nie jest dostępny w Polsce, c) rzeczy są naprawdę fajne. 


Także to są nagrody :) Wszystkie w moim stytlu, mam nadzieję, że Wam się spodobają !

  • kolczyki wkrętki 9 par
  • kolczyki wiszące krzyżyki
  • 2 zestawy bransoletek
  • zestaw gumek ozdobnych do włosów
  • długi łańcuch z krzyżykami
  • malutki portfelik
  • kosmetyczka (do której wrzucę całość i wyślę w paczce
Nagrody jak i mnie (haahaa) można zobaczyć na "żywo" w tym filmie:


Również omawiam tam bardzo proste zasady :)

Proszę nie pisać komentarzy konkursowych na blogu ! Nie będą brane pod uwagę ! (niestety nie jestem w stanie zrobić 2 rozdań, na blogu i yt..).

Zapraszam na mój kanał: Kornela kanał na YouTube
Oraz Facebooka: Kornela Facebook

pozdrawiam i powodzenia :)

7 komentarzy:

  1. Mialas zrobic post ze zdjeciami z Primarka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się w przyszłym tygodniu, nie zawsze mam czas spędzić tam godzinę

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie wygląda ta biżuteria! Osobiście nie będę brała udziału w rozdaniu, ale bardzo chętnie będę obserwować jego przebieg:) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszłaś na tym filmie :)
    Biorę udział w rozdaniu , no i trzymam kciuki abym coś kiedykolwiek wygrała

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej serdecznie zapraszam na mojego bloga http://modacler.blogspot.com/ Nominowałam cię

    OdpowiedzUsuń
  5. http://kolorowa-ewelka.blogspot.com/2013/04/zostaam-nominowana-do-liebster-award.html
    Nominowałam Cię do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !