16.07.2011

Bruschetta

Cześć ! :) Dziś co nieco dla miłośników gotowania :) Pewnie zastanawiacie się co kryje się za tym tajemniczym tytułem. Otóż bruschetta to przepyszna przekąska pochodząca z Włoch, w dodatku w przygotowaniu banalnie prosta ! Kto jej jeszcze nie spróbował to serdecznie zachęcam do jej wykonania :)
Potrzebne produkty:
  • chleb
  • oliwa z oliwek/olej
  • pomidory
  • czosnek
  • bazylia/oregano
  • pieprz i sól
Przypiekamy chleb na oliwie z oliwek/oleju z obydwu stron by stał się chrupiący. 

Wcześniej albo w między czasie kroimy na kosteczki pomidory, czosnek, do tego bazylia/oregano mogą być również zioła prowansalskie, dodajemy sól i pieprz do smaku, mieszamy i gotowe ! :)

Zdejmujemy przypieczone kromki z patelni, nakładamy na nią naszą mieszankę i... na tym koniec :D

Smacznego ! :)

READ IN ENGLISH 

17 komentarzy:

  1. Wygląda pysznie ;) Widzę, ze to coś na moje umiejętności kucharskie xd

    Pozdrawiam, chemical-health.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe no ja właśnie jeszcze nie ;p
    Mam zamiar dopiero we wtorek sie pakować czyli dzień przed ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś przeze mnie nominowana do One Lovely Blog Award. Na one-chance-for-love.blogspot.com znajdziesz całą instrukcję o tym. :)


    P.S. Mniam. Smakowicie wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Agnieszko prześlicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się kojarzy z guacamole na kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda apetycznie, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze jednak pieczywo psikam olejem z dozownika i przypiekam w piekarniku ;D mniaaami ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszny do tego dania jest specjalny chlebek (takie gigantyczne kromki) z Lidla (ale nie wiem czy tez jest w PL)

    OdpowiedzUsuń
  9. passionelka dziękuję ślicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie ; ** muszę tego spróbować ; )
    Genialny blog ; **
    Dodajemy do obserwatorów ? ; **
    zapraszam do mnie :-)www.sandra-lip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bruschette! Zresztą kuchnia włoska należy do moich ulubionych! Jakiś czas temu również zamieszczałam przepis na tą przekąskę na swoim blogu. Mój był troszkę inny, ale to dobrze, bo z chęcią wypróbuję Twój! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam, wygląda smakowicie, fajne urozmaicenie, może jutro zrobię sobie na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, aż się głodna zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !