1.07.2011

Home made hamburgers :)

Hi ! :) Już 1 lipca, chcąc nie chcąc czas strasznie szybko leci. Dzisiaj post całkiem inny od wszystkich. Od czasu do czasu lubię sobie coś przygotować do jedzenia, żeby było szybko, łatwo i smacznie. Lubię robić zapiekanki, desery, spaghetti, pizzę, koktajle, a dzisiaj padło na hamburgery ! Powiem Wam, że wyszły naprawdę dobre, wszystkim w domu smakowało ! :D
A Wy co lubicie sobie na szybko przyrządzać? :)
Składniki (zdjęciem proszę się nie kierować :D):
  • bułki do hamburgerów,
  • steki,
  • sałata, pomidor, cebula, ogórek,
  • ser żółty,
  • sos czosnkowy,
  • bazylia, oregano
Sos czosnkowy oczywiście domowej roboty. Składniki zawsze używam te same, ale proporcje zazwyczaj "na oko", to zależy też ile chcę mieć tego sosu, oraz jaki chcę uzyskać smak ;) Zawsze w trakcie robienia próbuję i najwyżej dokładam jakieś składniki. Domowy wychodzi o wiele lepszy niż ten z pizzerii ! Na tą porcję co na zdjęciu (zrobiłam go bardzo dużo, ok 3/4 zostało, przełożyłam go do słoika i będzie do kanapek jak znalazł):
  • śmietana - ok. 4 łyżki
  • majonez - ok. 3 łyżki
  • musztarda - ok. 2 łyżeczki
  • ketchup - ok. 2 łyżeczki
  • czosnek - chyba 4 ząbki
  • bazylia, oregano - do smaku
Gotowe ! :)
 Polecam i smacznego !


20 komentarzy:

  1. bez watpienia takie domowe hamburgery sa znacznie zdrowsze od wszystkich innych ^^ ale narobilas mi smaka, mmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie o to chodzi, że przynajmniej wiemy co jemy, że są to produkty świeże itd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty! Ostatnimi czasy często przygotowujemy z moim chłopakiem takie domowe hamburgery. Nawet mięsko sami robimy z mięsa mielonego tak jak na kotlety mielone, tyle, że takie by wyglądem przypominało te hamburgerowe! Na pewno wykorzystam Twój przepis na sos czosnkowy! Ach jestem zachwycona tym postem i w dodatku zrobiłam się głodna! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj wygladają prze pysznie :p! Wypróbuje Twojego przepisu na sos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybitna kucharka to ja nie jestem :) najprostsze potrawy zrobię sama, hamburgery z reszta tez ;) fajna sprawa, gotowce ze sklepu często mają mnóstwo syfu w sobie i nie wie się, co się je.
    Zapraszam na nową notkę do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też robię tak samo sos i wychodzi smakowicie;D wypróbuj wersję bez sera i mięsa - zamiast tego jajko na twardo, pychaaaa! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, będzie trzeba wypróbować ten przepis, bo uwielbiam hamburgery. I tak się przez Ciebie skończy moja dieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaa :) mniam :D widzę, że dużo osób było głodnych, tyle tych hamburgerów :D
    Z chęcią dodam Twojego bloga do obserwowanych i będę śledzić posty kulinarne ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow they look soo tasttyyy, mmmmmm :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda smakowicie :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają przepysznie!! narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz to mi dopiero smaka narobiłaś. Nigdy sama nie robiłam hamburgerów, ale chyba bede musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko ja uwielbiam domowe hamburgery. :D
    Wyglądają smakowicie! Ja zamiast pakowanych bułek, kupuję w piekarni bułki z sezamem, też są przepyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za miły komentarz! ;*

    O kurcze ale tu smakowitości można oglądać mmm ;) :)) Również wybieram te domowe hamburgery, nie ma to jak zrobić coś samemu - od razu lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No na razie to moje włosy są w stanie dobrym:
    http://cathe-elen.blogspot.com/2011/06/moja-historia-czyli-ciao-i-wosy.html

    A tak bardzo chciałabym mieć takie lśniące, proste... Idealne. :D
    Muszę przejrzeć całego Twojego bloga, na razie odwiedziłam kilka stron. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam do mnie na rozdanie;))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !