30.07.2011

Summer nails ! :)

Cześć ! :) Były wiosenne, były neonowe, to teraz może porcja wakacyjnych lakierów do paznokci ! :D Mocne i soczyste kolory to jak dla mnie letni faworyci. Co o nich sądzicie? :)

ados extra long lasting, 549
art de lautrec, nr 412
ados extra long lasting, 509



A teraz moje obecne pazurki.. niestety w pracy nie mogę nosić pomalowanych, więc przez najbliższy czas muszę nosić "golaski" :P końcówki trochę odbarwione przez zielony lakier, ale powoli, powoli schodzi :D


do następnego ! 

 

14 komentarzy:

  1. 2 jest boski ;o), pozostałe też bardzo ładne :). Trzymaj się Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie trzeci to faworyt, pazurki masz super długie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten czerwony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GREAT blog! you are so interesting and inspirational! i love it! if you get the chance to check out my blog i would love to see what your opinions are on it!

    follow me?
    www.so--hi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jakie dłuuugaśne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa i jakbyś mogła zdradzić mi jak pogrubiasz tekst w komentarzach.. byłoby mi niezmiernie miło ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie fajne, ale najbardziej podoba mi się czerwony!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolorki ;p a tą animację jak dodałaś ?
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !