18.07.2011

Welcome to London !

Hej ! :) Od 10 czerwca (koniec sesji) do dzisiaj zleciało jak 5 minut.. W końcu się doczekałam, bo jutro wylatuję do Londynu :) Mam nadzieję, że to będą moje najlepsze i dosyć długie, bo 2,5 miesięczne wakacje spędzone z drugą połówką ;) Lepiej być nie może. Oczywiście laptop i aparat zabieram ze sobą, więc posty pojawiać się będą równie często jak dotychczas. Zwiedzanie, zakupy.. już się nie mogę doczekać ! ;) W sumie to byłam tylko na wakacjach na Węgrzech i dwa razy nad polskim morzem, także wreszcie zobaczę trochę świata ;)
A Wy jakie macie plany na wakacje? :)
Zdjęcia - Grafika Google

dziękuję za wszystkie komentarze !
do następnego ! :)

READ IN ENGLISH 

20 komentarzy:

  1. Fajnie się patrzy na te fotki z możliwością odtworzenia wspomnień :) Londyn jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajnie. :) Ja jeszcze nigdy nie byłam w Wielkiej Brytanii. Może kiedyś polecę pozwiedzać. :)
    Ja prawdopodobnie lecę w sierpniu do Tunezji. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę wyjazdu! baw się dobrze i udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze wyjazdu, baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki śliczne dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę ci zazdroszczę =]

    U mnie w tym roku wakacje wyglądają tak: praca, praca i praca =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na obfitą fotorelacje!:)

    dziewczynakomornika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaa, no to udanego wyjazdu!:)
    ja jadę do Hiszpanii, ale dopiero 15 lipca..

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę :)
    Ja lecę na początku sierpnia do Irlandii, ale to nie to samo co Londyn :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Mają w sobie magię!

    OdpowiedzUsuń
  11. oja, Londyn! super, zazdroszczę niesamowicie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że wyjazd będzie bardzo udany i nadal będziesz dodawać tutaj różne wpisy, bo mi się u Ciebie podoba, więc nominowałam Cię w konkursie One Lovely Blog Award! Więcej informacji i zasady u mnie na blogu :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę udanych:) wakacji też chciałabym polecieć do Anglii a szczególnie właśnie do Londynu!:p
    pozdrawiam
    zapraszam chodź dopiero zaczynam http://nutellaestrela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny blog a jeszcze cudniejsza jego włascicielka-buziaczki...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy to proszę o podpis.
Na postawione pytanie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, pod postem gdzie zostało umieszczone.

Dziękuję za pozostawiony komentarz !
Thanks for your comment !